نگاه به دانش و فن‌آوری‌های جدید در نشست‌های تخصصی جشنواره قصه‌گویی
کد خبر: 3683090
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

نگاه به دانش و فن‌آوری‌های جدید در نشست‌های تخصصی جشنواره قصه‌گویی

گروه ادب: برنامه‌های نشست‌های تخصصی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در حالی اعلام شد که تهران و قم میزبان کارشناسان و علاقه‌مندان این حوزه خواهند بود.

نگاه به دانش و فن‌آوری‌های جدید در نشست‌های تخصصی جشنواره قصه‌گویی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در روز دوشنبه دوم بهمن، قطب‌الدین صادقی و دیالما مادلارمنس در باره‌ی «فن‌آوری قصه‌گویی» سخن خواهند گفت.
بر اساس این گزارش، در روز سه‌شنبه سوم بهمن قرار است دکتر علیرضا حسن‌زاده در باره «نقش قصه‌گویی در علوم و فنون» سخن بگوید.
همچنین در روز چهارشنبه چهارم بهمن محمد گودرزی و رخسانا خانعلی به تحلیل موضوع «شیوه‌های قصه‌گویی برای انتقال مفاهیم درسی و آموزشی» می‌پردازند‌.
این نشست‌ها ساعت 14 تا 16 در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود؛ با پایان این دوره از جشنواره قصه‌گویی، نشست‌های تخصصی آن در شهر قم ادامه می‌یابد.
قرار است مجتمع فرهنگی پردیسان قم در روز دوشنبه نهم بهمن میزبان حجت‌الاسلام سید جواد بهشتی با سخنرانی «قصص قرآنی میراث مشترک امت اسلامی» باشد.
دکتر مسلم ناصری نیز در نشست «چگونگی تبدیل محتوا به قصه با رویکرد قصص قرآنی و رضوی» سه‌شنبه دهم بهمن در همین مکان میزبان نویسندگان، قصه‌گویان و علاقه‌مندان است و به سوال‌های آنان پاسخ خواهد داد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 2 تا 5 بهمن پذیرای دوست‌داران فرهنگ و هنر و علاقه‌مندان است.

captcha