دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر تبیین شود
کد خبر: 3683091
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
حجت‌الاسلام یوسف‌پور:

دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر تبیین شود

گروه معارف: مسئول شورای هماهنگی مازندران گفت: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای تبلیغ ناکارآمدی نظام به کار گرفته اند، باید دستاوردهای انقلاب بیشتر در جامعه تبیین شود.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه ستاد دهه فجر ساری از دهه مبارک فجر به عنوان فرصتی برای اثبات کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف عنوان کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست پیروزی نهضت انقلاب تلاش کردند تا بهانه‌های مختلف در جامعه القای ناامیدی کنند، افزود: تلاش جبهه کفر و استکبار برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی همواره شکست خورده است.
 یوسف‌پور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بسترهای رشد و شکوفایی ایران را در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است، افزود: این انقلاب الهی با قطع وابستگی‌ها به غرب، موجب استقلال و خودکفایی کشور در بخش‌های مختلف شده است.
مدرس حوزه علمیه مازندران، یکی از مهم ترین مشکلات و ضعف کشورهای اسلامی را وابستگی به غرب دانست و خاطرنشان کرد: وابستگی به بیرون هیچ گاه عزت آفرین نبوده بلکه موجب سلطه دائم غرب بر کشورهای وابسته خواهد شد.
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این‌که انقلاب اسلامی، کشور را از یوق استعمار و استکبار نجات داد و استقلال و آزادی را به ملت بزرگ ایران هدیه داد، تصریح کرد: امروز کشورمان با بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.
مدرس حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم سابق در همه مسائل داخلی و خارجی تحت سلطه کامل آمریکا و انگلیس قرار داشت، تصریح کرد: کشور کاملاً با برنامه های تئورسین های آمریکایی و انگلیسی مدیریت می شد، اما امام خمینی(ره) با آغاز آن قیام خود و پیروزی نهضت انقلاب، عزت، اقتدار، استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ایام دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین و تشریح دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است، گفت: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای تبلیغ ناکارآمدی نظام به کار گرفته اند، باید دستاوردهای انقلاب بیشتر در جامعه تبیین شود.
 یوسف پور با اشاره به این که باید شبهات مطرح شده از سوی دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی به صورت مستدل برای مردم به ویژه نسل جوان پاسخ داده شود، خاطرنشان کرد: ایام الله دهه مبارک فجر برای ایام تقویت بصیرت انقلابی در ملت بزرگ ایران باشد.
مدرس حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن همواره به دنبال سیاه نمایی، توطئه و فتنه انگیزی در کشورمان است، افزود: یکی از برنامه های مهم امروز دشمن ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور است که باید با تشریح دستاوردهای انقلاب این شرایط به فضای نشاط، پویایی و شادابی در کشور تبدیل شود.
وی با بیان این که جامعه امروز نیازمند تقویت روحیه نشاط و شادابی است، افزود: نباید با طرح برخی مسائل غیر ضروری در حوزه های مختلف زمینه بی انگیزگی، یأس و ناامیدی را در کشور فراهم کرد که این همان کار دشمن است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که باید از ظرفیت دهه مبارک فجر در جهت ایجاد فضای اعتماد آفرینی و امید بخشی در مردم بهره گرفت، افزود: مسؤولان باید تلاش کنند با اقدامات مناسب ضمن کاهش دغدغه های مردم زمینه را برای نشاط عمومی فراهم کنند.
وی با بیان این که کسانی که همواره با اظهارات خود بر فضای یأس و ناامیدی در کشور تأکید می کنند به طور حتم دوستدار انقلاب و نظام نیستند، گفت: هر قدر اعتماد و امید مردم به نظام و مسؤولان کشور بیشتر شود، بقا و ثبات انقلاب بیشتر خواهد شد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران همچنین بر ضرورت مطالعه دقیق و عمیق وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: مطالعه دقیق سخنان ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می تواند منشور ارزشمندی برای حرکت مدیران در عرصه های مختلف انقلاب باشد.

دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر تبیین شود

captcha