جلسات آموزشی عتبات دانشگاهیان استان تهران هفته آینده آغاز می‌شود
کد خبر: 3683097
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

جلسات آموزشی عتبات دانشگاهیان استان تهران هفته آینده آغاز می‌شود

گروه دانشگاه: جلسات آموزشی عتبات دانشگاهیان استان تهران از ۳۰ دی‌ماه آغاز می‌شود و زائرین دیگر استان‌ها نیز می‌توانند زمان‌بندی جلسه آموزشی خود را از صفحه اخبار استان‌ها پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک، بر اساس برنامه ریزی‌های ستاد، زائرین عتبات دانشگاهیان قبل از اعزام یک جلسه توجیهی-آموزشی خواهند داشت که مسائل اجرایی و احکام و آداب زیارت در آن توضیح داده خواهد شد.علاوه بر آن بسته‌های فرهنگی نیز در این جلسه به زائرین اختصاص دارد.

در بعضی استان‌ها همایش‌های استانی عتبات، ویژه کلیه زائرین دانشگاهی نیز برگزار می‌شود، اما هر کاروان به صورت مجزا یک جلسه آموزشی هم خواهد داشت.

اولین جلسات آموزشی تهران در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز شنبه 30 دی‌ماه آغاز می‌شود و زمان‌بندی کلاس‌های توجیهی-آموزشی زائرین دانشگاهی عتبات در سایر استان‌ها نیز در اخبار استان‌ها به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

جدول برنامه‌ریزی کلاس‌های آموزشی تهران در هفته آینده به شرح زیر است و تاریخ برگزاری جلسات بقیه کاروان‌ها به تدریج در این صفحه به زائرین گرامی استان تهران اطلاع‌رسانی خواهد شد:

شنبه 30 دی ساعت 16:30 به مدیریت پیمان اخوان؛ اعزام چهارم بهمن‌ماه سال جاری

یکشنبه 1بهمن ساعت 16:00 به مدیریت مهدی حاجی محمدی؛ اعزام چهارم بهمن‌ماه سال جاری

یکشنبه 1 بهمن ساعت 17:45 به مدیریت ایرج رفیعی؛ اعزام ششم بهمن‌ماه سال جاری

captcha