آغاز دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن کریم در فارس
کد خبر: 3683099
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
جلالی خبر داد:

آغاز دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن کریم در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه فارس از آغاز دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن کریم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سید امیر عباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه فارس امروز، 27 دی‌ماه فارس از آغاز دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن کریم در این استان خبر داد و گفت: در سال جاری سهمیه استان فارس برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه حافظان قرآن کریم 300 نفر بوده است.
وی گفت: بحمدالهی تاکنون سه دوره آموزشی در شهر مقدس قم و همچنین در سومین حرم اهل بیت(ع) شهر شیراز 330 نفر از حافظان و مربیان قرآن کریم در این دوره‌های آموزشی، تخصصی و مهارت‌های ویژه شرکت کردند که در خصوص حفظ آیات قرآن کریم ، نحوه تدریس و آموزش را فراگرفتند.
جلالی  اظهار کرد: این دوره آموزشی از 30 دی ماه جاری لغایت 5 بهمن‌ماه به میزبانی دانشکده مطالعات تطبیقی علوم قرآن کریم شیراز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این دوره‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته بین‌المللی و کشوری همه ساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه و از محل موقوفات منطبق برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این دوره‌های آموزشی تخصصی در نوع خود در کشور بی نظیر است.

captcha