برگزاری مرحله مقدماتي بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 3683104
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
همزمان با دهه فجر؛

برگزاری مرحله مقدماتي بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

گروه فعالیت های قرآنی: مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان همدان از برگزاری مرحله مقدماتی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور استان همدان خبر داد.

صادق ذوقی احسان، مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با دهه فجر برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.
وی افزود: برگزاری جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همراه تقدیر از فعالین فرهنگی ، قرآنی و علمی، نشست خبری ریاست دانشگاه با اصحاب رسانه، نصب پوستر و بنر تبریک و ارسال پیامک و آذین بندی دانشگاه در دهه فجر از جمله برنامه‌های این ایام است.
ذوقی اضافه کرد: دیدار از خانواده معزز شهدا، بازدید کارکنان و دانشجویان از موزه استان، برگزاری همایشی با عنوان نقش دانشجو در انقلاب، تقدیر و تشکر از کارکنان جانباز، ایثارگر و خانواده شهدای دانشگاه پیام نور از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور همدان گفت: نشست صمیمی ریاست دانشگاه با کارکنان دانشگاه، تجدید میثاق با شهدای انقلاب و غبارروبی قبور شهدای گمنام ، چاپ نشریات دانشجویی و برگزاری مسابقات کتاب و کتاب خوانی و همچنین مسابقات استانی فوتسال ویژه کارکنان دانشگاه از فعالیت‌های دیگر این مجموعه در ایام فجر خواهد بود.
وی از برگزاری مرحله مقدماتی بیست ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان خبر داد و گفت: این مسابقه در ایام الله دهه فجر در بخش‌های آوایی، معارف قرآنی و سیره معصومین(ع)، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار خواهد شد که نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات استانی راه خواهند یافت.
ذوقی از برپایی نمایشگاه آبشار خیریه عاطفه‌ها در دانشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه در غرفه‌های مختلف شامل دست سازه دانشجویان در ایام الله دهه فجر در دانشگاه برپا خواهد شد که هزینه فروش محصولات به افراد بی سرپرست اعطا خواهد شد.
مدیر اجتماعی فرهنگی دانشگاه پیام نور همدان از برگزاری جشنواره کشوری رویش در اسفند ماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: این جشنواره شامل دستاورد کانون‌های فرهنگی، هنری، قرآن، عفاف و حجاب و ... است که دانشگاه پیام نور از 10 الی 20 اسفند ماه میزبان این دور از جشنواره رویش خواهد بود.

 

captcha