به منظور پاسداشت یاد شهدا، یادواره شهدای شریف‌آباد برگزار شد
کد خبر: 3683120
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
با حضور مهمانان استانی و کشوری؛

به منظور پاسداشت یاد شهدا، یادواره شهدای شریف‌آباد برگزار شد

گروه فرهنگی:بیست و نهمین یادواره شهدای شهر شریف‌آباد در سالن ورزشی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، در این مراسم باشکوه که با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه شریف آباد برگزار شد، مسؤولان کشوری و استانی چون حجت‌الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه پاسداران استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی شرکت داشتند. 
هدف از برگزاری بیست و نهمین یادواره شهدای شریف آباد ارج نهادن به مقام شهدا و تجلیل از خانواده شهدا، گرامی‎‌داشت یاد و خاطره شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا  عنوان شده است. 
 حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان، در این یادواره اظهار کرد: در حال حاضر جوانان و نسل چهارم و پنجم باید حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.
وی ادامه داد: جوانان باید دقت کنند که امروز نقشه‌ها و وسوسه‌های دشمن قطع به یقین پیچیده‌تر از گذشته شده لذا داشتن بصیرت برای مقابله با آن لازم است. 
این مسئول تصریح کرد: منظور از داشتن بصیرت این است که اندیشه و گفتمان رهبری در اذهان متجلی شود و به آن با دقت گوش فرا داده و تفکر کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف در جامعه بازی کردن در زمین دشمن بوده و می توان گفت حلقومی که اختلاف ایجاد می‌کند حلقوم شیطان است لذا باید مراقب این توطئه ها آن باشیم. 
به گزارش ایکنا، مدیحه سرایی و رجزخوانی همچنین اجرای سرود دسته‌جمعی توسط دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود. 

captcha