برگزاری 43 محفل انس با قرآن در کانون‌های فرهنگی کبودرآهنگ
کد خبر: 3683124
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
همزمان با دهه فجر؛

برگزاری 43 محفل انس با قرآن در کانون‌های فرهنگی کبودرآهنگ

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه 43 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فعال است گفت: در دهه فجر تمامی کانون‌های مساجد یک محفل انس با قرآن خواهد داشت.

ناصر قره‌باغی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودرآهنگ در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: این مجموعه همزمان با دهه فجر 250 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در سطح شهرستان برگزار خواهد کرد.
وی افزود: برگزاری نشست‌های ادبی با موضوع «امام و انقلاب» با حضور شعرا و ادبای شهرستان، برپایی نمایشگاه هنر‌های تجسمی، مراسم تقدیر از هنرمندان فعال شهرستان و هنرمندان سال 57، اهدای قرآن کریم و کتب مختلف به مراکز فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌های این ایام است.
قره‌باغی اضافه کرد: اجرای نمایش «فرجام عشق» در سینما فرهنگ کبودرآهنگ به مدت 10 روز همزمان با ایام فاطمیه، قصه گویی و جمع خوانی کتاب برای کودکان در کتابخانه‌ها،جلسه نقد و بررسی کتاب و شاهنامه خوانی از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در این ایام خواهد بود.
رئیس ارشاد اسلامی کبودرآهنگ با بیان اینکه 43 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فعال است گفت: در دهه فجر تمامی کانون‌های مساجد یک محفل انس با قرآن خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه با خمکاری ادارت آموزش و پرورش و تبلغات اسلامی برنامه‌های مشترکی برگزار می‌کند یاداور شد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس و کتابخانه‌ها، دیدار با امام جمعه، غباروبی گلزار شهدا، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و مسابقات کتاب خوانی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

captcha