نسل جدید چیزی به نام الگوگیری از اهل بیت(ع) ندارند
کد خبر: 3683149
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
امیدی:

نسل جدید چیزی به نام الگوگیری از اهل بیت(ع) ندارند

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس اعتقاد دارد که جدید چیزی به نام الگوگیری از اهل بیت(ع) ندارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 27 دی‌ماه در جلسه هماهنگی دهه کرامت که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: در برخی از برنامه‌ها، مخاطب گم شده است و باید مخاطب‌شناسی شکل بگیرد.
 وی با بیان اینکه نسل جدید چیزی به نام الگوگیری از اهل بیت(ع) ندارند، گفت: برای اینکه برنامه‌های دهه کرامت دارای برکت فراوان داشته باشد باید موج ایجاد شود تا همگان را در بربگیرد.
امیدی با انتقاد از اینکه ما حتی نتوانسته‌ایم سیره اهل بیت(ع) را به کسبه‌های مختلف در جوار حضرت شاهچراغ(ع) معرفی کنیم، گفت:
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس با تأکید بر اینکه باید برنامه‌های دهه کرامت ویژه نسل جدید در نظر گرفت، اظهار کرد: می‌توان با هماهنگی آموزش و پرورش کارهای مناسبی را برنامه‌ریزی کرد.
 وی بر لزوم برگزاری چندین جلسه تا جلسه شورای دهه کرامت کشور تأکید کرد و گفت: امروز فضای مجازی، یک فضای موثر است در حوزه دیجیتال می‌توان کارهای فاخری انجام داد و اکنون در کانون فرهنگی و هنری «طوبی»، انیمیشن‌های تراز اول با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی در حال تهیه است و این می‌تواند برای تهیه انیمیشن در خصوص حضرت شاهچراغ(ع) موثر باشد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس در پایان با اشاره به تولید ساخت سریال حضرت شاهچراغ(ع) گفت: ساخت سریال حضرت شاهچراغ(ع) باعث می‌شود تا آن حضرت در جامعه بیشتر شناخته شود.

captcha