اجرای برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در رشت
کد خبر: 3683164
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری رشت خبر داد:

اجرای برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در رشت

گروه اجتماعی: حسنی گفت: برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در رشت با محوریت ایجاد شور و نشاط در جامعه و تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اجرا خواهد شد.

علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به تدوین برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در رشت با محوریت ایجاد شور و نشاط در جامعه و تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اجرا خواهد شد.

وی ایجاد زمینه برای تفکر پویای جوانان و فرصت برای پاسخگویی به ذهن پرسشگر جوانان در رابطه با انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با توجه به رسالتی که بر عهده دارد سعی کرده است تا در اجرای برنامه ها به طور ویژه به این مهم توجه کند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به ایجاد انگیزه در جوانان در قالب برنامههای فرهنگی و نیز یادآوری دستاوردها، اهداف این سازمان را تدوین و مشارکت در اجرای برنامه ها برشمرد و گفت: انتقال مفاهیم و ارزش ها با استفاده از ابزار هنر و نیز تدوین برنامه های فرهنگی بر مبنای روش های آینده پژوهی مد نظر قرار دارد.

حسنی ادامه داد: مشارکت با حوزه هنری در اجرای نمایش های مذهبی در دستور کار این سازمان قرار دارد و نیز نمایش های خیابانی متناسب با موضوع انقلاب و فجر با همکاری هنرمندان در سطح شهر اجرا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری رشت از مشارکت این سازمان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت برای برگزاری سومین جشنواره فجر خبر داد و متذکر شد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شهرداری در دو بخش آقایان و بانوان، مشارکت با هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم ایام فاطمیه، مشارکت با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت هر چه باشکوه  تر برگزار شدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت ایام الله فجر است.

captcha