پرداخت زکات در جامعه باعث نزول رحمت و مغفرت می‌شود
کد خبر: 3683166
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹

پرداخت زکات در جامعه باعث نزول رحمت و مغفرت می‌شود

گروه اجتماعی: کارشناس امور فرهنگی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد پرداخت زکات در جامعه را باعث نزول رحمت و مغفرت و فزونی رزق و روزی و رستگاری افراد آن در دنیا و آخرت دانست.

ذبیحی، کارشناس امور فرهنگی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اهمیت زکات، پرداخت آن را در جامعه موجب برقراری عدالت اجتماعی دانست و اظهار کرد: پرداخت زکات در یک جامعه موجب ایجاد اتحاد بیشتر و امنیت و آرامش آن جامعه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آنچه که امروز جوامع اسلامی در برابر هجمه های گسترده دشمنان به آن نیاز دارند، افزود: وحدت کلمه و اتحاد است و یکی از راه های تقویت این اتحاد، بدون شک پرداخت زکات توسط ثروتمندان به فقرا و نیازمندان است.
کارشناس امور فرهنگی فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد بیان کرد: پرداخت زکات مورد تاکید خداوند متعال در قرآن و حق فقرا و نیازمندان جامعه است که باید اغنیا، ثروتمندان و توانمندان جامعه آن را پرداخت کنند تا از آتش دوزخ و خشم خداوند در امان مانده و مال و اموال خود را بیمه کنند.
ذبیحی یادآور شد: پرداخت زکات در جامعه باعث نزول رحمت و مغفرت شده و اموال و رزق و روزی افراد آن جامعه فزونی یافته و باعث رستگاری افراد آن در دنیا و آخرت خواهد شد.

captcha