برگزاری مسابقه پیامکی «خاطرات انقلاب» در 4200 آموزشگاه لرستان
کد خبر: 3683192
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

برگزاری مسابقه پیامکی «خاطرات انقلاب» در 4200 آموزشگاه لرستان

گروه فرهنگی: سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مسابقه پیامکی با عنوان «خاطرات انقلاب» در 4200 آموزشگاه لرستان روز 12 بهمن مصادف با ورود امام خمینی(ره) به کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمدحسین احمدی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان چهارشنبه، 27 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به عناوین روز شمار دهه فجر 96، شعار امسال دهه فجر را سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: زنگ انقلاب در روز پنج‌شنبه، 12 بهمن راس ساعت 9:33 دقیقه هم‌زمان با لحظه ورود بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به کشور در تمام مدارس نواخته خواهد شد .
وی عنوان اولین روز دهه فجر را «انقلاب اسلامی؛ امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری» اعلام کرد و ادامه داد: دومین روز دهه فجر با عنوان «انقلاب اسلامی؛ تربیت قرآنی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زن مسلمان»، سومین روز با عنوان «انقلاب اسلامی؛ جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی» و چهارمین روز این دهه هم با عنوان «انقلاب اسلامی؛ ارزش‌های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم‌سالاری دینی» نام‌گذاری شده است.
احمدی به ذکر عناوین روزهای پنجم تا دهم دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: اسامی این روزها با عناوین «انقلاب اسلامی؛ اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال»، «انقلاب اسلامی؛ گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی ، انقلاب اسلامی؛ اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت پایدار»، «انقلاب اسلامی؛ ایمان، جهاد و شهادت»، «انقلاب اسلامی؛ وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)»، «انقلاب اسلامی؛ استکبارستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف» و «انقلاب اسلامی؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نام‌گذاری شده است.
وی اضافه کرد: روز 12 بهمن مصادف با ورود امام خمینی(ره) به ایران مسابقه پیامکی با عنوان «خاطرات انقلاب» در 4200 آموزشگاه لرستان برگزار می‌شود.
احمدی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی با محوریت انقلاب اسلامی در مدارس، تصریح کرد: مسابقات فرهنگی ـ هنری، انشاءنویسی با موضوع انقلاب، یک روز بدون کیف و کتاب، تجلیل از شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، غباررویی گلزار مطهر شهدا، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و اجرای سرود دانش‌آموزی 1357 نفره ازجمله برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر است.
سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش لرستان در ادامه با اشاره به این‌که مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال است، افزود : انقلاب اسلامی میراث بزرگ امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر است و باید آرمان‌های انقلاب و پیام‌های امام(ره) و شهیدان به نسل نوجوان و جوان به‌درستی انتقال داده شود.

captcha