۱۲ کارگاه سبک زندگی قرآنی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3683211
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
همزمان با دهه فجر؛

۱۲ کارگاه سبک زندگی قرآنی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ۱۲ کارگاه سبک زندگی قرآنی دهه فجر در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت رویکرد کاربردی نسبت فرهنگ قرآن‌کریم در راستای پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه نیازمند برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی به صورت منسجم در خراسان‌جنوبی هستیم.
وی با بیان اینکه در این راستا ۱۲ کارگاه سبک زندگی قرآنی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود، افزود: این کارگاه‌ها از ۱۴ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت که امیدواریم در ارتقاء اندیشه قرآنی در خراسان‌جنوبی مؤثر واقع شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: برای برگزاری این کارگاه‌ها در شهرهای مختلف خراسان‌جنوبی از ظرفیت چهار استاد مطرح کشوری استفاده می‌کنیم.
سلمانی افزود: گروه مخاطب این کارگاه‌ها اقشار تأثیرگذار جامعه چون بانوان فرهیحته، معلمان و مدیران مدارس آموزش و پرورش، جامعه قرآنی و بانوان دستگاه‌های اجرایی است.
وی اظهار کرد: با توجه به نقش تأثیرگذار بانوان در جامعه و خانواده تلاش ما بر این است که گروه مخاطب کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی را بانوان تشکیل دهند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی از محوری‌ترین برنامه‌های اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در دهه فجر است، تصریح کرد: برای برگزاری این ۱۲ کارگاه ۱۲۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
سلمانی بیان کرد: پیش از این دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی برگزار شد که چهار نفر از خراسان‌جنوبی در این دوره شرکت کردند.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها افزایش آگاهی، پذیرش مسئولیت، رضایت و آرامش روحی و معنوی و ایجاد شرایط لازم برای تغییر سبک زندگی در بین شرکت کنندگان است.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور کرد: از افرادی که در دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی شرکت کرده‌اند در کنار اساتید در کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی استفاده می‌کنیم.

 

captcha