اعلام جزئیات بیشتر از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم در اخبار قرآنی
کد خبر: 3683231
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

اعلام جزئیات بیشتر از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم در اخبار قرآنی

گروه مسابقات: گفت‌وگوی جمعه اخبار قرآنی، فردا به ارائه اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت و دیگر جزئیات آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خواهد پرداخت.

اعلام جزئیات بیشتر از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم در اخبار قرآنی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت‌وگوی جمعه اخبار قرآنی، فردا، 29 دی‌ماه ساعت 10 به ارائه اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت و دیگر جزئیات آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم یادواره استاد فقید سیدمهدی فاطمیان، حافظ کل قرآن خواهد پرداخت.

در این برنامه زنده تلویزیونی با اجرای مهدی قصری‌زاده، سردبیر اخبار قرآنی سیما، حجج اسلام محمدعلی خسروی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه حضور خواهند داشت.

اخبار قرآنی هر روز رأس ساعت 10 از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود و روزهای جمعه به صورت ویژه با دعوت از صاحب‌نظران و مسئولان به مدت حدود 30 دقیقه موضوعات مختلف قرآنی و معارفی کشور را مورد طرح و بررسی قرار می‌دهد.

یادآور می‌شود، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، پنج‌شنبه،١٠ اسفندماه 96 با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون 6 بهمن‌ماه اعلام شده است.

همچنین تاکنون براساس آمار اعلام شده از سوی سایت این آزمون تعداد شرکت کنندگان 119883 نفر رشته اعلام شده است.

captcha