ثبت‌ نام دوره‌های آموزشی «کلامی ـ حدیثی» آغاز شد
کد خبر: 3683240
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۱
از سوی مؤسسه نورالقرآن؛

ثبت‌ نام دوره‌های آموزشی «کلامی ـ حدیثی» آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالقرآن اصفهان، دوره‌های آموزشی کلامی ـ حدیثی را ویژه دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین مؤسسه نورالقرآن اصفهان و دانشگاه قرآن و حدیث قم منعقد شده است، رشته‌های کارشناسی(علوم و قرآن حدیث) و کارشناسی ارشد با گرایش‌های کلام و عقاید اسلامی ـ تفسیر اثری و نهج‌البلاغه از مهرماه سال 98-97 در این مؤسسه تشکیل می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 28 دی‌ تا 5 بهمن‌ماه از ساعت 15 تا 18 با مراجعه به مؤسسه نورالقرآن اصفهان واقع در میدان احمدآباد، جنب پوشاک جی‌کو، کوچه شهید امامی‌دوست و یا با شماره 32280712 ثبت نام خود را کامل کنند.
گفتنی است، مؤسسه کلاس‌هایی مانند «جایگاه باور دینی در موفقیت بر اساس آموزه‌های نهج‌البلاغه»، توسط حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فعال  را روزهای سه‌شنبه از ساعت 15 تا 17، کلاس «تربیت اندیشه‌ای ـ اعتقادی صادقین(ع) و اصحاب نخستین امامیه» توسط محمدحسین منتظری روزهای یکشنبه از ساعت 14 تا 18 و همچنین کلاس «معناشناسی کاربردی و نقش آن در تفسیر متون دینی» توسط مهدی حبیب‌الهی روزهای چهارشنبه ساعت 15 تا 17 را برگزار خواهد کرد.

captcha