حافظان و مربیان قرآنی موسسه کوثر مهریز تجلیل شدند
کد خبر: 3683309
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

حافظان و مربیان قرآنی موسسه کوثر مهریز تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی مراسمی با حضور امام جمعه مهریز، مسئول امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان، از حافظان و مربیان قرآنی موسسه کوثر این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، طی مراسمی با حضور امام جمعه مهریز، مسئول امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان، از حافظان و مربیان قرآنی موسسه کوثر این شهرستان تجلیل شد.

دشتی، مسئول امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های خوب موسسه قرآنی کوثر گفت: رویکرد آموزشی باید در اولویت کار موسسات قرآنی باشد و موسسه قرآنی کوثر دراین زمینه یکی از موسسات موفق استان بوده است. همچنین در رابطه با موضوعات فعالیت‌های قرآنی، نحوه ثبت نام آزمونها و همچنین بیمه های قرانی توضیحاتی را بیان کرد.

حجت الاسلام سالک، نیز در این نشست در رابطه با نقش قرآن در زندگی گفت: زندگی قرآنی بر اساس رعایت دستورات قرآنی است و کسانی که با قرآن مانوس باشند، دارای اطمینان خاطر و آسایش خواهند بود و سعادت ابدی و جاودانه را نصیب خود خواهند کرد.

یادآور می شود اجرای تواشیح و قرائت قرآن توسط دو نونهال موسسه قرآنی کوثر برنامه های بعدی این مراسم بود، در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از فعالان قرآنی تجلیل شد و همچنین به شرکت کنندگان در آزمون تربیت مربی قرآنی گواهی حضور اعطاء شد.

منبع: ارشاد مهریز

captcha