رویای از نیل تا فرات، غیر قابل تعبیر است
کد خبر: 3683400
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

رویای از نیل تا فرات، غیر قابل تعبیر است

گروه سیاسی: امام جمعه موقت تبریز، با بیان اینکه رویای شوم از نیل تا فرات استکبار جهانی با هوشیاری امت اسلامی هرگز تعبیر نخواهد شد، گفت: مقاومت و سازش ناپذیری ملت فلسطین در دهه های گذشته باعث شده است رویای از نیل تا فرات به تاریخ سپرده شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل، امام جمعه موقت تبریز، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه رویای شوم از نیل تا فرات استکبار جهانی با هوشیاری امت اسلامی هرگز تعبیر نخواهد شد، گفت: مقاومت و سازش ناپذیری ملت فلسطین در دهه های گذشته باعث شده است رویای از نیل تا فرات به تاریخ سپرده شود.

وی، افزود: بر همه مسلمانان جهان واجب است با تبعیت از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی شعارها و اهداف متعالی مقاومت رافراموش نکنند تا شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

حجت‌الاسلام مطهری اصل، با اشاره به اینکه طبق روال هر هفته رئیس جمهور آمریکا عادت به خنداندن همه دنیا دارد به طوریکه رفتارهای ابلهانه او مایه مسرت همه شده است، گفت: این هفته نیز حرف‌های رئیس جمهور آمریکا که ادعای دموکراسی را دارد در مورد رنگ چهره افراد مایه شرمندگی به بار آورد.

امام جمعه موقت تبریز، ادامه داد:  چرا یک رئیس جمهور (آمریکا) تا این اندازه نادان بوده و توجهی ندارد که به میلیون‌ها توهین کرده است.

وی، با اشاره به پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س)، گفت: روحیه انقلابی، سازش ناپذیری و دفاع از ولایت از ویژگی‌های مهم حضرت زینب (س) است. باید شخصیت این بانوی بزرگوار را تمامی زنان مسلمان اسوه و الگوی خود قرار دهند تا بتوانیم فضایل اخلاقی حضرت زینب (س) را در جامعه ترویج دهیم. 
  
حجت‌الاسلام مطهری اصل، گفت: همچنین حضرت زینب (س) پرستاری امام حضرت زین العابدین(ع)، دیگر بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت (ع) را بر عهده داشت و رسالت مهم نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد. 
  
خطیب جمعه تبریز، با اشاره به این‌که پرستاری مقام سنگین و ارزشمندی است، عنوان کرد: پرستار فرشته رحمت برای مریض است؛ بنابراین پرستار باید با صبر و حوصله وظایف خود را انجام دهد. ضروری است، مسئولان نیز به مشکلات پرستاران توجه جدی داشته باشند تا بتوانند به راحتی به مشکلات بیماران رسیدگی کنند.
captcha