پیروزی جنگ 33 روزه از دستاوردهای دفاع ایران از جبهه مقاومت است
کد خبر: 3683433
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۶
علیدادی‌سلیمانی:

پیروزی جنگ 33 روزه از دستاوردهای دفاع ایران از جبهه مقاومت است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه کرمان گفت: امروز تنها کسی که از جبهه مقاومت دفاع می‌کند ایران اسلامی است و دفاع ایران از جبهه مقاومت دستاوردهای زیادی داشته که پیروزی جنگ 33 روزه یکی از این دستاوردها است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با بیان اینکه باید در زندگی تقوا پیشه کنیم، گفت: رفتار یک مسلمان در اسلام مورد تأکید فراوان قرار گرفته اما برخی رفتارها با اسلام همخوانی ندارد.
وی با اشاره به اینکه در بیماری‌های روحی انسان خود نخستین طبیب است و می‌داند که چه رفتاری از آن سر زده و چگونه باید آن را اصلاح کند، افزود: یکی از رفتارهایی که ما را از مسلمانی دور می‌کند رفتار هواپرستی بوده که آثار مخربی بر زندگی دارد.
امام جمعه کرمان عنوان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده، سرانجام رفتارهای هواپرستانه سرانجام خطرناکی است و در مواردی سرانجام این رفتار را که همان پیروی از شیطان است پرده بر می‌دارد، پس مراقب باشید چراکه شیطان همیشه ما را تحریک می‌کند و زشتی گناهان را خوب جلوه می‌دهد.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه زمانی انسان‌، دیگران را جایگزین خدا کرده و از آنها تبعیت می‌کند، اظهارکرد: برخی مواقع احزاب و جناح‌ها می‌دانند کاری که انجام می‌دهند مناسب نیست و همراه خدا نیست اما برای حزب و گروه خود حاضر هستند آن را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه برخی به جایی می‌رسند که جناح سیاسی را بر خدا ترجیح می‌دهند، گفت: آنها امثال خود را بر خدا ترجیح داده و دچار هواپرستی شده‌اند و مصیبت‌ها و گرفتاری‌های زیادی در طول تاریخ به اسلام وارد کرده‌اند.
امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد 32 خدمه نفتکش سانچی و تسلیت به خانواده آنها، فرارسیدن روز پرستار را یادآور شد و با تبریک این روز عنوان کرد: پرستاران در مواقع بحران آرامبخش هستند و عملکرد آنها بر جان انسان مؤثر است و باید قدردان آنها بود.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی وجود غده سرطانی رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اسلامی یادآور شد و افزود: یک‌میلیون و هفتصد هزار مسلمان در نوار غزه زندگی می‌کنند که همیشه مورد قتل عام قرار می‌گیرند و امروز تنها کسی که از جبهه مقاومت دفاع می‌کند ایران اسلامی است و دفاع ایران از جبهه مقاومت دستاوردهای زیادی داشته که پیروزی جنگ 33 روزه یکی از این دستاوردها است.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در پایان چهار دهه از انقلاب اسلامی امید کشورهای مسلمان به ایران است، گفت: دشمن امروز جنگ نرم را با استفاده از ابزارهای فرهنگی در پیش گرفته و ناامیدی مردم را دنبال می‌کند و سعی دارند اعتقادات مردم را تغییر دهد.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی بر رفع مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان تأکید کرد و افزود: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش داشته باشند.
منبع: ستاد برگزاری نماز جمعه استان کرمان

captcha