تحریم کالاهای صهیونیستی و غربی مورد تأکید باشد
کد خبر: 3683434
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۸
سعادت‌فر:

تحریم کالاهای صهیونیستی و غربی مورد تأکید باشد

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه جیرفت گفت: تحریم کالاهای غربی، صهیونیستی در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار بسیار باید مورد تأکید باشد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: منظومه فکری مقام معظم رهبری توجه به اصل وجود دشمن، طراحی و اقدام و عمل توسط دشمن و لزوم حرکت‌های تدافعی و تهاجمی در برابر دشمنان بر اساس روش تماس و ابزارها و اهداف آن‌ها است.
وی با اشاره به اینکه تمام مردم باید دارای قدرت تحلیل سیاسی باشند و کسب این مهم غیر از غیر از گوش دادن به اخبار و مطالعه روزنامه است، افزود: قدرت تحلیل سیاسی یعنی اینکه انسان بداند در هر پدیده‌ای دست دشمن از آستین چه کسی درآمده و برای قطع آن چه وظیفه‌ای دارد.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر با بیان ضرورت وجود قدرت تحلیل سیاسی در مردم تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، چیزی که امام حسن مجتبی(ع) را شکست داد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود، مردم تحلیل سیاسی نداشتند و آن‌هایی که امروز هم امام حسن مجتبی(ع) را امام مذاکره می‌دانند، باید بدانند که امام از اول به مذاکره خوش‌بین نبود اما به آن حضرت تحمیل شد و ثمره‌ای هم برای جامعه ایمانی در بر نداشت و نه‌تنها جامعه اسلامی را تقویت نکرد بلکه زمینه‌ساز برای واقعه کربلا شد، زمینه‌ساز برای این شد که سر امام حسین(ع) بر نیزه و خانواده‌اش به اسارت برود.
وی بیان کرد: فرهنگ دینی، معارف قرآنی در مقابل دشمن در اوج کینه و در نهایت ضعف پایگاه مردمی از یک‌سو و از سوی دیگر جامعه اسلامی در اوج عزت و دارای قوی‌ترین پایگاه مردمی هرگز مذاکره و گفت‌وگو نیست، بلکه سیاستی کاملاً روشن دارد.
امام جمعه جیرفت با اشاره به شدیدترین برخوردها با کفار عنوان کرد: در حوزه نظامی این مهم به اثبات رسید به طوری که در هشت سال دفاع مقدس، جنگ 33 روزه حزب‌الله، جنگ 22 روزه مقاومت مردم غزه و در جنگ با فتنه صهیونیستی آمریکایی داعش که جامعه ایمانی با قوت همه آن‌ها را به شکست وا داشت.
وی با اشاره به برخوردهای شدید اقتصادی با دشمنان و کفار افزود: تحریم کالاهای غربی، صهیونیستی در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار بسیار باید مورد تأکید باشد و امروزه بیش از 400 نفر از نمایندگان مجلس آمریکا خواستار حمایت دولت آمریکا از فعالیت‌های آن‌ها در ایران و مقابله با فیلتر آن‌ها در ایران می‌شوند، اینک چرا باید این پیام‌رسان‌ها مورد حمایت دولت اسلامی باشند.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: کسی با اصل وجود یا عدم وجود شبکه‌های اجتماعی بحثی ندارد بلکه بحث در بایدها و نبایدها و همچنین در مدیریت آن‌ها است که باید در اختیار ایران یا صهیونیست‌ها و غربی‌ها باشد، اینکه ما تمام زیر ساخت‌های آن از جمله فیبرنوری، دکل‌ها، هزینه‌های نگهداری و ... را جامعه اسلامی انجام دهد، اما بهره‌برداری آن برای صهیونیست‌ها باشد، امری غلط است که باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.
وی ادامه داد: چرا کشوری که تمام ابرقدرت‌ها را به زانو درآورده است، نباید بتواند در جنگ اقتصادی دنیا را به شکست قطعی وا دارد، نتواند در مقابله با پدیده شوم قاچاق و پدیده شوم آقازادگی پیروز شود، با واردات بی‌رویه غذای سگ، خاک گربه، سنگ‌ پا کار به سرانجام نمی‌رسد، رسیدگی به این مشکلات مجاهدت‌های شبانه‌روزی می‌خواهد، مدیری که 10 صبح از خواب بیدار شود و 14 عصر هم به خانه برگردد، نمی‌تواند در این راستا موفق عمل کند.
امام جمعه جیرفت بر حمایت از کالای داخلی در قالب در اختیار گذاردن تسهیلات قرض‌الحسنه برای تولید کننده و حمایت از مخترعان و مبتکران تأکید کرد و آن را از مصادیق رحماء بینهم در حوزه اقتصادی دانست.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر خواستار جواب قاطع به مدافعان حقوق بشر شعاری و خائنین به حقوق بشر واقعی شد و افزود: چرا دستگاه دیپلماسی ما در مقابل جنایت‌های حقوق بشر رژیم حرام‌زاده صهیونیستی، سازمان آدم‌کش منافقان، جنایت‌های دولت آمریکا در بین ملت خود و سایر ملل و جنایت‌های رژیم آل‌سعود حرکت تهاجمی نیست و تدافعی برخورد می‌شود.
وی تصریح کرد: چرا با حامیان فتنه 88 و فتنه 96 برخورد قاطع صورت نپذیرد و چرا رودربایستی باید باشد، گویا کسانی که مدتی تحصیل کرده فرنگ بوده‌اند و خانواده‌شان ساکن آنجا است، نمک‌گیر شده‌اند و نمی‌توانند برخوردهای قاطع داشته باشند، چرا در مقابل معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم حرامزاده صهیونیستی برخورد مناسب انجام نشد، با نوشتن توئیت و یادداشت کار به جایی نمی‌رسد.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی که حدود 16 نفر آن در مورد موضوع به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی رأی مخالفت نمی‌دهند، یعنی 16 نفر نفوذی غیر معتقد به اصول و آرمان‌های اولیه انقلاب، امام و رهبری در مجلس داریم.
منبع: ستاد برگزاری نماز جمعه استان کرمان

captcha