مسئولان از حقوق ملت و طبقات ضعیف جامعه دفاع کنند
کد خبر: 3683438
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۶
منتظری:

مسئولان از حقوق ملت و طبقات ضعیف جامعه دفاع کنند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه انار گفت: مسئولان باید از حقوق ملت و مظلومیت و طبقات ضعیف جامعه دفاع کنند و با همکاری و هم‌افزایی به مسائل کلیدی به ویژه اشتغال و تولید توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه انار در خطبه‌های نمازجمعه این شهر گفت: اگر مسئولان همت کنند و ضعف‌ها و مشکلات داخلی را برطرف کنند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند.
وی افزود: مسئولان باید از حقوق ملت و مظلومیت و طبقات ضعیف جامعه دفاع کنند و با همکاری و هم‌افزایی به مسائل کلیدی به ویژه اشتغال و تولید توجه داشته باشند.
امام جمعه شهرستان بیان کرد: انتظار رهبر معظم انقلاب از مردم این است که بدون گوش دادن به شایعات بی‌اساس در جهت حل مشکلات با مسؤولان همکاری کنند.
حجت‌الاسلام منتظری با تبریک میلاد حضرت زینب کبری و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) با صبر، فداکاری و استقامت اسلام را زنده نگه داشت و اگر آن خطبه‌ها و فریاد‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) و اسرای کربلا نبود، خاندان ملعون بنی‌امیه نام مقدس رسول‌الله را نه تنها از مناره‌های مساجد بلکه از تاریخ محو می‌کردند.
وی تأکید کرد: پرستاران سخت‌کوش ما با پیروی از بانوی قهرمان کربلا با صبر، استقامت و فداکاری از بیماران پرستاری و مراقبت می‌کنند.
منبع: ستاد برگزاری نماز جمعه استان کرمان

captcha