مسئولان علت بروز حادثه نفتکش سانچی را با جدیت پیگیری کنند
کد خبر: 3683443
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

مسئولان علت بروز حادثه نفتکش سانچی را با جدیت پیگیری کنند

گروه اجتماعی: امام جمعه شهر دوگنبدان با اشاره به حادثه دلخراش نفت‌کش سانچی که باعث جان باختن تعدادی از هموطنان شد، گفت: مسئولان علت بروز این حادثه را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام جمعه شهر دوگنبدان روز گذشته، 29 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر دوگنبدان ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه، اظهار کرد: روشن شدن دلایل بروز آتش سوزی نفت‌کش سانچی حق مردم و خانواده‌های جان باختگان است.
وی بیان کرد: حادثه تلخ آتش سوزی نفت‌کش سانچی مایه تألم تمام مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران شده است.
امام جمعه شهر دوگنبدان برگزاری با شکوه آیین یادبود ایوب مظفری یکی از قربانیان حادثه سانچی از اهالی شهرستان باشت را نشانه قدرشناسی ملت دانست.
16 دی یک کشتی فله بر چینی حامل 64 هزار تن گندم در سواحل شانگهای به نفت‌کش ایرانی سانچی که حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد.
روز یکشنبه (24 دی) نفت‌کش سانچی با 32 خدمه غرق شد.
بررسی‌های کارشناسی در این زمینه با هدف تعیین بروز علل واقعه در دست اقدام است.
امام جمعه شهر دوگنبدان با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) که نام روز پرستار نام‌گذاری شده، تصریح کرد: که این روز فرصتی برای تجلیل از انسان‌هایی است که خدمات آنها مایه بازگرداندن سلامتی و آرامش به بیماران است.
وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز کرد: نام نویسی حوزه علمیه خواهران شروع شده است و به خواهرانی که شرایط لازم را دارند توصیه می‌شود برای ثبت نام اقدام کنند.
حجت‌الاسلام حجازی بیان کرد: حوزه علمیه خواهران منشأ برکات زیادی برای جامعه اسلامی بوده است.

captcha