انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مردمی است
کد خبر: 3683449
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مردمی است

گروه اجتماعی: امام جمعه اهر، انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مردمی عنوان کرد و گفت: یوم الله دهه فجر روز تولد اسلام در ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان، انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مردمی عنوان کرد و گفت: یوم اله دهه فجر روز تولد اسلام در ایران می‌باشد.

وی گرامیداشت این روز فرخنده و مبارک را بسیار مهم برشمرد و افزود: باید تمام ادارات و آحاد مردم شهید پرور شهرستان اهر در یو الله دهه فجر مثل سال‌های پیش با حضور در مراسمات و راهپیمایی این روز عظمت و شکوه کشور را به رخ دشمنان بکشند.

حجت‌الاسلام حاجی زاده گفت: در حال حاضر دشمن با هر توطئه و ترفندی در زمینه سست کردن اعتقادات مردم و همچنین بی ثباتی در کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و این وظیفه مردم و مسئولین است که با آگاهی و دانش خود با اینگونه توطئه ها و ترفندهای ضد ایرانی مقابله نمایند.

امام جمعه اهر افزود: متأسفانه در جریان فتنه اخیر که هدف دشمن براندازی نظام بود دشمن از اعتراضات به حق مردم در زمینه مسائل معیشتی سوء استفاده کرد و خسارت جبران ناپذیری به کشور زد که خوشبختانه با آگاهی به موقع مسئولین و مردم این توطئه نیز در نطفه خفه شد.

وی تأکید کرد حفظ نظام و آرمان‌های آن در گرو خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایتمندی آنها می‌باشد چراکه این اصل را در طول ادوار گذشته شاهد بودیم که حکومتی که برخواسته از بطن مردم و به پشتیبانی مردم باشد حکومتی پایدار و مردم سالار می باشد.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده، نسل جوان را نسلی پویا و کنجکاو در جامعه برشمرد و ادامه داد: لازم است نسل جدید روشنگری شوند و برای نسل جوان جامعه حقیقت گفته شود که این انقلاب برای چه بوده است و چه مشکلات و تهدیدهایی از سوی دشمنان برای این نظام وجود داشته و دارد.

captcha