زنان خصوصیات اخلاقی حضرت زینب(س) را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند
کد خبر: 3683494
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
امام جمعه بنجار:

زنان خصوصیات اخلاقی حضرت زینب(س) را سرلوحه زندگی خویش قرار دهند

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین محمود پارسا در خطبه‌های نماز جمعه شهر بنجار، ولایتمداری و اطاعت محض از امام زمان خویش را از مهم‌ترین شاخصه‌های وجودی پیام‌آور نهضت عاشورا، حضرت زینب کبری(س) دانست و گفت: زنان و دختران در جامعه امروز با حفظ حجاب و عفت، باید خصوصیات آن بانوی مکرمه را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود پارسا، امام جمعه بنجار، 29 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی و ساماندهی امور زندگی، به بررسی نیازهای جامعه اسلامی با استفاده از احادیث و روایات پرداخت.

وی با اشاره به فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، ولایتمداری و اطاعت محض از امام زمان خویش را از مهم‌ترین شاخصه‌های وجودی پیام‌آور نهضت عاشورا دانست و گفت: زنان و دختران در جامعه امروز با حفظ حجاب و عفت، باید خصوصیات آن بانوی مکرمه را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهند.

امام جمعه بنجار با بیان اینکه ضعف مدیریت و اقتصاد بیمار باعث مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه شده است، عنوان کرد: اگر در جامعه گرانی هست، سنگینی بار به سمت کیست؟ اگر قاچاق کالا هست، کدام قشر آسیب می‌بیند؟ سختی و دشواری معیشت ناشی از انسداد مرزها متوجه چه کسانی هست؟

حجت‌الاسلام پارسا در پایان ضمن محکوم کردن تحرکات اخیر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، مطالبات مردمی در اعتراض به گرانی‌های مهار گسیخته را مهم برشمرد و گفت: اعتراضات اخیر باید در وجود مسئولان تلنگری ایجاد کند، تا به‌طور اساسی به حل و فصل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بپردازند.

حسین قدس‌نیا

captcha