مسابقات قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگر در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3683507
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

مسابقات قرآن خانواده‌های شهدا و ایثارگر در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رییس روابط‌ عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این استان خبر داد.

عبدالکریم لک، رییس روابط‌ عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد ضمن برشمردن فضیلت های بی شمار قرآن کریم به عنوان معجزه پیامبر خاتم حضرت محمد(ص) اظهار کرد: این کتاب آسمانی هدیه ای ارزشمند از سوی پروردگار متعال به تمام بندگان است که به وسیله تعالیم انسان ساز آن تمدن بشری شکل گرفت.

وی تاکید کرد: یقینا تدبر در آیات و سوره های مختلف قرآن کریم ضمن آنکه آرامشی وصف ناپذیر به انسان می دهد، پنجره ای تازه از علوم مختلفه را به روی او می گشاید.

وی از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این استان خبر داد و افزود: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

رییس روابط عمومی بنیاد استان یزد از عموم خانواده های شاهد و ایثارگر علاقمند به شرکت در این مسابقات دعوت کرد تا 5 اسفنماه با مراجعه به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ثبت نام در این رویداد قرآنی اقدام کنند.

captcha