لزوم آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی
کد خبر: 3683513
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

لزوم آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: دانش آموزان به عنوان نسلی که در انقلاب نبوده باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند تا به خوبی از آن دفاع نمایند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد صبح امروز در اولین نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نمایندگان تشکل های دانش آموزی و فرهنگیان در سالن شهید ساداتی این اداره کل برگزارشد، اظهار کرد: حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن یک وظیفه همگانی است.

سرداری افزود: دانش آموزان به عنوان نسلی که درانقلاب نبوده اند باید بفهمند و با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند تا به خوبی از آن دفاع نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در تاریخ پیروزی انقلاب ملت ایران گفت: دهه فجر زمان تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

سرداری ضرورت پاسخگویی به سوالات نسل جوان و دانش آموزان را یادآورشد و تصریح کرد: همه تشکل های دانش آموزی و فرهنگیان باید این مهم را مد نظر داشته باشند.

وی از اعضای کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر خواست برنامه های مدون خود در این زمینه را  به کمیته ارائه نمایند .

یادآور می شود دراین نشست اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر ارائه کردند.

captcha