ثبت‌نام بیش از 4 هزار نفر از خراسان جنوبی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم
کد خبر: 3683549
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

ثبت‌نام بیش از 4 هزار نفر از خراسان جنوبی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از ثبت‌نام ٤ هزار نفر از خراسان‌جنوبی برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبرداد.

احمد محبی در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم (ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: ثبت‎نام برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ۱۸ دی‌ماه آغاز شده و تا ٦ بهمن ماه سال جاری نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ٤٠٠٨ نفر تا صبح امروز از خراسان‌جنوبی برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت‌نام کرده‌اند،گفت: از این تعداد ٢٨٢١ نفر زن و ١١٨٧ نفر مرد هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهرستان بیرجند در بین شهرستان‌های استان بیشترین ثبت‌نام کننده را داشته است، ادامه داد: انتظار می‌رود تا پایان مهلت ثبت‌نام، ٦ هزار نفر از استان برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

محبی تصریح کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همچنین هماهنگی‌های به عمل آمده، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به صورت کشوری و با همکاری و مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۲۴ رشته مختلف حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه ١٠ اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

captcha