تجلیل از عوامل و بازیگران نمایش اخلاقی «دزد جنگل» در نور
کد خبر: 3683557
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

تجلیل از عوامل و بازیگران نمایش اخلاقی «دزد جنگل» در نور

گروه فرهنگی: از عوامل و بازیگران نمایش اخلاقی «دزد جنگل » به نویسندگی سهیل قاسمی و کارگردانی تیمور نوربخش بیست و نهم دی ماه با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و رییس آموزش و پرورش شهرستان نور تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران مراسم اختتامیه نمایش «دزد جنگل» به نویسندگی سهیل قاسمی و کارگردانی تیمور نوربخش کاری از گروه شاپرک شهرستان نکا با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و آموزش پرورش و گروه تئاتر سولار و کانون بسیج هنرمندان شهرستان نور، بیست و نهم دی ماه برگزار شد.
بر اساس این گزارش نمایش دزد جنگل به مناسبت ایام دهه فجر از بیست و چهارم الی بیست ونهم دی ماه در سالن شهید مهدی پور آموزش و پرورش شهرستان نور به  روی صحنه رفت.
این نمایش به ماجرای دزدی در جنگل توسط دو روباه که با هم برادر بودند می پردازد، ساکنان جنگل به جهت جلوگیری از تکرا ر این کار با هم به شور می نشینند و تصمیم می گیرند که برای به دام انداختن دزدان تله  نصب کنند و...
در این نمایش سید مهدی میر تبریزیان، مهدی ملک پور، کمیل سروری،هانیه سادات طاهری، سحر مهرانفر، احمد خدادی و تیمور نوربخش به بازی پرداختند.
سید مهدی میر تبریزیان به عنوان دستیار کارگردان، احمد خدادی به عنوان مدیر صحنه، مرضیه اکبری به عنوان مسئول نور و صدا، زینب احمدی به عنوان مجری گریم، مهدی ملکپور به عنوان مجری دکور، حسین باغبان به عنوان طراح لباس و گریم، علی صدرایی به عنوان آهنگساز، میثم عرب، رضا غلامی و سید حسین حسینی به عنوان مسئول هماهنگی، در این نمایش همکاری داشتند.
داود فلاح رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نور با اشاره به اهمیت هنر نمایش در تعلیم و تربیت قشر کودک و نونهال گفت: نمایش‌های ویژه کودکان و نونهالان می تواند در انتقال مفاهیم و شکل پذیری کودکان نقش بسزایی را ایفا کند.
وی افزود: همانطور که در این نمایش شاهد بودیم کودکان حاضر در سالن ارتباط خوبی را با نمایش برقرار کرده بودند که این خود مبین این هست که نمایش در انتقال مفاهیم خوب عمل کرده است.
فلاح ادامه داد: امیدواریم که هنرمندان گرامی با تولید تئاتر ویژه کودکان در این عرصه گام های موثری را بردارند.
در پایان این مراسم  با اهداء لوح تقدیر از عوامل و بازیگران این نمایش تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از عوامل و بازیگران نمایش اخلاقی «دزد جنگل» در نور

captcha