رده‌بندی حضور استان‌ها در آزمون سراسری حفظ قرآن
کد خبر: 3683569
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

رده‌بندی حضور استان‌ها در آزمون سراسری حفظ قرآن

گروه مسابقات: در حالی‌که مهلت ثبت‌ نام شرکت در آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن برای دومین‌بار تا پایان روز ششم بهمن‌ماه تمدید شد و شمار ثبت نام کنندگان از مرز 131 هزار نفر گذشت، کماکان استان‌ اصفهان با بیش از 18 هزار ثبت نام‌کننده در صدر استان‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ستاد خبری آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن کریم، براساس برنامه از پیش اعلام شده، امروز 30 دی‌ماه آخرین مهلت برای ثبت نام در آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن اعلام شده بود که به دلیل تماس‌های فراوان و تقاضای علاقه‌مندان، مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا پایان روز ششم بهمن‌ماه تمدید شد.
براساس این گزارش ثبت‌ نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن از هجدهم آذر آغاز و تا پایان دی‌ماه تمدید شده بود که برای دومین بار به‌ دلیل درخواست مکرر علاقه‌مندان تا ششم بهمن‌ماه تمدید شد.
این تمدید در حالی صورت گرفته است که تاکنون بیش از 131 هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت‌ نام کرده‌اند. از بین این تعداد ثبت نام کننده، استان اصفهان با بیش از 18 هزار نفر، استان فارس با ثبت‌ نام بیش از 10 هزار نفر و تهران با بیش از 9 هزار نفر در صدر استان‌های ثبت‌نام کننده در این آزمون قرار دارند.
همچنین استان‌های ایلام با 880 نفر،‌ کهگیلویه و بویراحمد با 900 نفر و بوشهر نیز با 900 نفر در رتبه‌های انتهایی ثبت‌ نام این آزمون قرار دارند.
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه پنجشنبه دهم اسفندماه در بیش از ۲۶ رشته و در ۴۲۰ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

captcha