آموزش ضابطین امر به معروف و نهی از منکر در کهگیلویه
کد خبر: 3683572
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

آموزش ضابطین امر به معروف و نهی از منکر در کهگیلویه

گروه فرهنگی: آموزش ضابطین امر به معروف و نهی از منکر روستای کلات دشمن زیاری کهگیلویه در حوزه امام سجاد(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمزه غیاث فر، روحانی مستقر روستای کلات دشمن زیاری کهگیلویه امروز، 30 دی‌ماه در جمع بسیجیان به اهمیت و جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: این فریضه واجب باید به طور صحیح و سالم از سوی افراد مصلح و مورد اطمینان، در سطح جامعه ترویج داده شود.
وی در ادامه با بیان اینکه شیوه قرآن کریم آن است که امر به معروف را پیش از نهی از منکر می‌آورد، تصریح کرد: شخصیت دادن به افراد و تکریم آنان، مانع سقوط و ابتذال آنها می‌شود که این عمل با امر به معرف و نهی از منکر محقق خواهد شد.
روحانی مستقر روستای کلات دشمن زیاری کهگیلویه اظهار کرد: عمل کردن به این مسئولیت الهی و انسانی، بر همه کس واجب است و در صورت کوتاهی باید در انتظار خواری این جهان و کیفر دردناک سرای دیگر بود.
حجت‌الاسلام حمزه غیاث فر در ادامه یکی از وظایف خطیر جامعه بسیج را، امر به معروف و نهی از منکر دانست و عنوان کرد: همه باید این فریضه واجب را انجام دهند، هم مسئولیت شرعی و هم مسئولیت انقلابی و سیاسی شماهاست، چراکه امر به معروف مثل نماز واجب است و نباید ترک شود.

captcha