بصیرت‌افزایی و امیدبخشی، مهمترین رویکرد ویژه‌برنامه‌های دهه فجر باشد
کد خبر: 3683578
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

بصیرت‌افزایی و امیدبخشی، مهمترین رویکرد ویژه‌برنامه‌های دهه فجر باشد

گروه اجتماعی: رئیس ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: رویکردی که می‌تواند موجب ارتقاء کیفی برنامه‌ها شود و روی آن تأکید بسیاری شده است، نگاه وحدت‌گرایانه، بصیرت‌افزایی و امیدبخشی به جامعه است و توجه به این رویکردها در اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، عباس صفدری، رئیس ستاد دهه فجر استان، امروز در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی از بزرگترین رویدادهای اجتماعی و سیاسی کشور ایران و دهه فجر نیز از ارزشمندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی افزود: امسال قرار است سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم و به نوعی وارد چهلمین سال این رویداد بزرگ و ارزشمند شویم که عدد 40 در مکتب اسلام ارزش و ویژگی خاصی دارد، بنابراین باید از این فرصت به‌خوبی و نیکی استفاده کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: امسال در ستاد دهه فجر استان، با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و جهت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر در سطح استان، 22 کمیته تشکیل شده است.
وی ادامه داد: رویکردی که می‌تواند موجب ارتقاء کیفی برنامه‌ها شود و روی آن تأکید بسیاری شده است، نگاه وحدت‌گرایانه، بصیرت‌افزایی و امیدبخشی به جامعه است و توجه به این رویکردها در اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ضروری است.
صفدری اظهار کرد: اتفاقات، ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که طی هفته‌های گذشته در سطح کشور رخ داد، می‌طلبد تا با جدیت تمام ورود پیدا کرد و با توجه به بی‌حرمتی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی باید در برنامه‌های دهه فجر نگاهی ویژه به پرچم کشورمان داشته باشیم.
رئیس ستاد دهه فجر استان افزود: شعار امسال دهه فجر «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» است و توجه و تاکید ما در این برنامه‌ها به موضوعاتی همچون بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، وحدت، اقتصاد مقاومتی، خودباوری و امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.

captcha