۹۶۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی، کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند
کد خبر: 3683581
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
طی ۹ ماهه امسال؛

۹۶۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی، کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند

گروه اجتماعی: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: 960 کمک‌هزینه جهیزیه در ۹ ‌ماهه سال جاری به زوج‌های جوان تحت حمایت خراسان‌جنوبی اهدا شد.

علی‌اکبر نخعی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه به دختران تحت حمایت، یکی از برنامه‌های مهم این نهاد به‌منظور ترویج فرهنگ ازدواج و برگزاری ازدواج‌های آسان،کم‌هزینه و پایدار در بین خانوارهای تحت حمایت است.
وی با بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری ۹۶۰ زوج تحت حمایت راهی خانه بخت شدند، افزود: همچنین دوره‌های آموزشی برای دختران تحت حمایت با هدف آشنایی با اصول و مهارت‌‌های زندگی برگزار می‌شود و دختران تحت حمایت در این دوره‌های آموزشی با مسائلی از قبیل بهداشت فردی، بهداشت روانی و سبک زندگی اسلامی آشنا می‌شوند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی بر لزوم جذب مشارکت‌های مردمی در انجام این امر خداپسندانه تأکید کرد و ادامه داد: امیدواریم با همکاری و مشارکت خیران بتوانیم زمینه ازدواج جوانان تحت حمایت را فراهم کنیم.
نخعی یادآور شد: این جهیزیه‌ها شامل تلویزیون، جاروبرقی، فرش، اجاق‌گاز، لباسشویی، یخچال و سرویس آشپزخانه بوده و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

 

captcha