قدردانی از 200 پرستار نمونه همدان
کد خبر: 3683591
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

قدردانی از 200 پرستار نمونه همدان

گروه اجتماعی: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:‌ از 200 پرستار نمونه همدان در روز پرستار قدردانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر عبادیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: روز یکشنبه هفته آینده مراسم روز پرستار در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از پرستاران نمونه استان در این مراسم تقدیر خواهیم کرد، گفت: 4 هزار نفر کادر پرستاری در استان فعال هستند که از این تعداد 200 نفر به عنوان پرستار نمونه قدردانی خواهند شد.
معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه تقدیرشوندگان شامل پرستار، پرستار بیهوشی و اتاق عمل، بهیار، کمک بهیار در بیمارستان‌های دولتی هستند، افزود: در برنامه‌ای دیگر از طریق نظام پرستاری نیز از پرستاران بخش خصوصی تقدیر خواهیم کرد.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چند ماهی کارانه پرستاران پرداخت نشده آیا مکاتباتی با مسئولان مربوطه در این حوزه بوده است عنوان کرد: با معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی همدان مکاتبه شده و قول پرداخت کامل یک کارانه و اضافه کار به حساب پرستاران قبل از روز پرستار داده شده است.
دکتر عبادیان با اشاره به اینکه در روز پرستار از خانواده مرحوم مرضیه درویشی پرستار نهاوندی که در راه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی جان خود را از دست داد، قدردانی خواهیم کرد، افزود: مرضیه درویشی پرستار فداکار نهاوندی بود که در ایام اربعین امسال به مرز چزابه اعزام شد و متاسفانه به علت شدت جراحات وارد شده بر اثر واژگونی خودرو جان باخت.

captcha