معرفی مدیران هنری استان‌ها در دهمين جشنواره «تجسمی فجر»
کد خبر: 3683607
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

معرفی مدیران هنری استان‌ها در دهمين جشنواره «تجسمی فجر»

گروه هنر: در پی دعوت ستاد برگزاری دهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از مديران كل فرهنگ و ارشاد استان‌ها نسبت به معرفی مديران هنری منتخب هر استان و صدور احکام اين هنرمندان ، اسامی این مدیران از سوی ستاد برگزاری جشنواره، اعلام شد.

معرفی مدیران هنری استان‌ها در  دهمين جشنواره «تجسمی فجر»

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، براساس این گزارش اسامی مدیران 15 استان شرکت‌کننده در این بخش از جشنواره دهم عبارتند از : بابک کبود (آذربایجان شرقی)، یاسر قادر(آذربایجان غربی )، حجت مجرد (اردبیل)، مهدی وفا‌مهر(اصفهان)، فرج‌اله عطابکی(البرز)،شمس‌الدین مرادی(ایلام)، احمد رویایی (تهران)،احمد تاجی(چهارمحال بختیاری)،امین منتظری (خوزستان)، مرضیه احمدی فخر ( فارس)، مجید کاظمی (قزوین)،غلامرضا ژاله (گیلان)، جواد عظیمی ( گلستان) ، میلاد شریفی‌زاد ( یزد) و غلامرضا شاملو (همدان).

یادآور می‌شود، این بخش از جشنواره با هدف توجه به هنرمندان استان‌ها و انعکاس آثار آن‌ها در سطح ملی و با رویکرد بینارشته‌ای به این رویداد بزرگ هنری کشور به این دوره از جشنواره افزوده شده است.

همچنین طی جلسه‌ای که با هدف هماهنگی و تشریح برنامه‌ها با حضور دبیران جشنواره و مدیران هنری استان‌ها  در محل ستاد برگزاری جشنواره تشکیل شد، برنامه‌ریزی‌ها در هر استان بررسی و هماهنگی‌های لازم مورد بحث قرار گرفت و در جلسه مذکور مصوب شد  تا مدیران هنری، شاخص‌ترین هنرمندان استان خویش را جهت حضور در جشنواره دهم، معرفی نمایند كه متعاقباً اعلام خواهد شد.

در ادامه این جلسه پیشنهاد شد که یک روز به‌عنوان، روز هنر استان، در محل برگزاری نمایشگاه جشنواره در تهران اختصاص یابد تا این مراسم فرصت مغتنمی برای نکوداشت مقام هنرمند معرفی شده باشد.

یادآور می‌شود، مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر 3 بهمن سال جاری در مؤسسه فرهنگی و هنری صبا برگزار خواهد شد.

captcha