محفل انس با قرآن در زابل برگزار شد
کد خبر: 3683629
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

محفل انس با قرآن در زابل برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: به‌مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره دریانوردان دریادل کشورمان که در حادثه کشتی نفتکش سانچی در راه خدمت به میهن جان خود را از دست دادند، محفل انس با قرآن کریم امروز در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی زابل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره دریانوردان دریادل کشورمان که در حادثه کشتی نفتکش سانچی در راه خدمت به میهن جان خود را از دست دادند، محفل انس با قرآن کریم امروز در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی زابل برگزار شد.
این محفل معنوی ویژه بانوان بوده که با همکاری مؤسسه قرآن و عترت خادم الرضا(ع) و اداره تبلیغات اسلامی زابل برگزار شد و در آن قاریان سنچولی و لشکری به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.
اجرای همخوانی قرآن کریم توسط گروه قرآنی نونهالان، تواشیح توسط گروه قرآنی جوانان زابل و سخنرانی استاد شبانی، کارشناس علوم قرآنی شهرستان زابل از مهمترین برنامه‌های جانبی این محفل نورانی بود.
شبانی در این مراسم بیان کرد: تلاوت و عمل به قرآن باعث آرامش روح و روان انسان‌ها است و گشایش بسیاری از مشکلات افراد در قرآن است، زیرا که قرآن هدایت و راهنما برای متقین و شفا برای بیماران است.
این کارشناس قرآنی ادامه داد: ما خواهران در زندگی باید حضرت زهرا(س) را بعنوان الگوی عملی خود قرار دهیم که ایشان سه چیز را در دنیا از همه چیز بیشتر دوست داشتند که آن سه چیز تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول خدا(ص) و انفاق بود.

captcha