جنس برنامه های دهه فجر امسال وجهه مردمی به خود بگیرد
کد خبر: 3683644
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

جنس برنامه های دهه فجر امسال وجهه مردمی به خود بگیرد

گروه اجتماعی: حجت الاسلام چهری حضور و مشارکت پررنگ مردم در برگزاری جشن های دهه فجر را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید دانشگاهیان را به سمت مشارکت در جشن ملی خودشان ترغیب کنیم و جنس برنامه های امسال باید وجهه مردمی به خود بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین امیر چهری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان امروز، 30 دی در اولین جلسه ستاد دهه فجر، از مسئولان خواست نسبت به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص گلایه مندی مردم اهتمام داشته باشند، اظهار کرد: دهه فجر امسال شاید با دهه فجر سال های گذشته تفاوت بسیاری داشته باشد و یکی از این تفاوت ها مسئله اقتصاد و معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه در فتنه اخیر باید صف مردم گله مند را از اغتشاش گران جدا کنیم، افزود: رنگ و بوی مراسمات جشن انقلاب امسال باید به گونه ای باشد تا مردم این احساس را پیدا کنند که مسئولان پیگیر انتقادات و واقف به تمام مشکلاتشان هستند.

این کارشناس دینی، حضور و مشارکت پررنگ مردم در برگزاری جشن های دهه فجر را مهم دانست و خاطرنشان کرد: چراغانی کردن و نصب بنر تبریک ایام دهه فجر مهم است، اما مسئله اصلی نیست لذا باید دانشگاهیان را به سمت مشارکت در جشن ملی خودشان ترغیب کنیم و جنس برنامه های امسال باید وجهه مردمی به خود بگیرد.

حجت الاسلام چهری، با اشاره به اینکه دشمن چشم دیدن ما را ندارد، گفت: وقتی می گوییم باید برنامه های دهه فجر امسال متفاوت باشد، یعنی همه دستگاه ها با خدمت رسانی باید به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازند و کام مردم را شیرین کنند.

افشین شفقی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان نیز، با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد برنامه های دهه فجر امسال، اظهار کرد: مسئله محتوایی دارای اهمیت است لذا باید برنامه های ما هرچه که هست ضمن اینکه مفید و موثر واقع می شود، رضایت خدا و بعد آن رضایت خلق خدا را هم به دنبال داشته باشد.

وی جشن انقلاب را متعلق به آحاد ملت ایران دانست و متذکر شد: امام خمینی(ره) فرمودند «انقلاب ما انفجار نور بود» لذا باید توجه کنیم که خدمت رسانی و توجه به اولویت مشکلات مردم از اهم برنامه های این دهه است.

captcha