تشریح برنامه‌های قرآنی دهه فجر در دیواندره
کد خبر: 3683653
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

تشریح برنامه‌های قرآنی دهه فجر در دیواندره

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره برنامه‌های قرآنی دهه مبارکه فجر امسال را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم مولازاده، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان،برنامه‌های قرآنی دهه مبارکه فجر امسال را تشریح کرد.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری مؤسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی چندین برنامه محوری را در دهه مبارکه فجر امسال در دستور کار دارد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره اعلام کرد: از جمله برنامه‌های شاخص در این ایام برگزاری سه محفل انس با قرآن کریم یکی به صورت شهرستانی که در بخش مرکزی و داخل شهر در مسجد امام خمینی(ره) و یکی در روستای هزارکانیان بخش سارال و دیگری در شهر زرینه بخش کرفتو برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره تبلیغات اسلامی همایش تجلیل از پیشکسوتان، خادمان و فعالان قرآنی شهرستان دیواندره را برگزار خواهد کرد و از ۳۴ نفر از این افراد تقدیر بعمل می‌آید.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در پایان یادآور شد: از سوی اعضای کمیته قرآنی نیز چندین برنامه و فعالیت قرآنی برنامه‌ریزی شده که امیدواریم به حول و قوه الهی همه آنها در دهه مبارکه فجر اجرا شوند.

captcha