برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) در امامزاده محسن(ع) اصفهان
کد خبر: 3683659
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) در امامزاده محسن(ع) اصفهان

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) ویژه برنامه ای در جوار حرم مطهر امامزاده محسن(ع) اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده و هماهنگی‌های انجام شده در راستای تببین شخصیت حضرت زینب(س) و همچنین بزرگداشت روز پرستار ویژه برنامه‌ای همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) در جوار حرم مطهر امامزاده محسن(ع) اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مراسم که روز چهارشنبه 4 بهمن‌ماه در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می‌شود حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی نژاد به ایراد سخنرانی  و سید رضا نریمانی و سید رضا شیرگان نیز از ذاکران اهل بیت(ع) در وصف این بانوای بزرگ به مولودی خوانی می‌پردازند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان ادامه داد: آستان امامزاده محسن (علیه السلام) در شهرستان اصفهان، بخش مرکزی، شهر اصفهان، خیابان وحید، ابتدای خیابان رودکی واقع شده است.

captcha