همایش «نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» برگزار شد
کد خبر: 3683691
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
ویژه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد همدان؛

همایش «نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» برگزار شد

گروه فرهنگی: رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان از برگزاری همایش نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای 250 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک همدان با همکاری ستاد اقامه نماز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، جعفر بهرامی خشنود رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان گفت: همایش نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای 250 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک همدان با همکاری ستاد اقامه نماز این شهرستان برگزار شد.
بهرامی خشنود بابیان اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد به‌منظور ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود، گفت: آموزش نماز، آموزش مهارت‌های ضروری زندگی از عوامل و شیوه‌های مهم و مؤثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌های تحت حمایت است که به صورت مستمر در برنامه های جاری این نهاد گنجانده شده است.
وی در ادامه بابیان اینکه آموزش نماز و تصحیح قرائت نماز در تمام سطوح سنی برای کلیه مددجویان و خانواده آنان در طول سال در جلسات آموزش خانواده و کانون‌های فرهنگی کمیته امداد در حال انجام است، گفت: از ابتدای سال تعداد هزار و 144 خانواده تحت حمایت کمیته امداد در کلاس‌های آموزش خانواده شرکت کرده‌اند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان همچنین به برگزاری جلسات آموزشی دیگر برای زوج‌های جوان، برگزاری مراسم دینی و مذهبی در قالب طرح فلاح، آشنایی با مبانی فقهی و دینی و اخلاق اسلامی در خانواده، و دوره‌های آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ازجمله ایدز و اعتیاد و طلاق برای مددجویان اشاره کرد.

captcha