بهینه‌سازی فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 3683701
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کرم‌پور مطرح کرد:

بهینه‌سازی فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با ارائه چند پیشنهاد بر بهینه‌سازی فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز تأکید کرد.

حمزه کرم‌پور، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، با تأکید بر بهینه‌سازی فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز و ارائه پیشنهاد در مسیر کسب موفقیت‌ برای فعالیت‌های این اداره، گفت: فرم‌های آماری فعالیت‌های مدارس مطابق با ندای رحمت و متناسب با جنسیت و دوره‌های تحصیلی در سایت همگام پیش‌بینی و بارگذاری شود تا مدارس در طی سال تحصیلی آمار فعالیت‌های خود را به تدریج اعلام و در صورت نیاز تکمیل و یا اصلاح کنند.
وی افزود: آنچه که بدان اشاره شد باعث می‌شود تا فعالیت‌های مدارس و دارالقرآن‌ها به راحتی در طول سال توسط کارشناسان مناطق، استان و وزارت مشاهده و رصد شوند و در پایان سال تحصیلی نیز گزارش طی سال را از آن استراخ کنند.
کرم‌پور اظهار کرد: در این راستا پیشنهاد می‌شود تا فرمی طراحی شود تا دانش‌آموزان راه یافته به مسابقات استانی اولویت محل مسابقات را خودشان تعیین کنند.
وی تصریح کرد: ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ها ملزم شوند پورتال اطلاع‌رسانی در سطح استان داشته باشند و با راه‌اندازی این پورتال تلاش‌ همکاران مدارس در مناطق استان‌ها منعکس شود.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: باید پورتال ادارات هر شهرستان به پورتال اداره قرآن، عترت و نماز وزارتخانه لینک شود تا استان‌ها از این طریق فعالیت‌های یکدیگر را مشاهده و از اخبار آن‌ها بهره‌مند شوند و از برنامه‌‌های یکدیگر استفاده کنند.
کرم‌پور درپایان گفت: در راستای راه‌اندازی پورتال اطلاع‌رسانی استان‌ها پیشنهاد می‌شود تا تمامی آدرس‌ها و دامنه‌های اینترنتی استان‌ها از طریق اداره قرآن، عترت و نماز وزارتخانه به‌صورت یکسان طراحی شود.

captcha