برگزاری همایش «آیه‌های اخلاص» در مشهد
کد خبر: 3683755
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

برگزاری همایش «آیه‌های اخلاص» در مشهد

گروه فرهنگی: همایش «آیه‌های اخلاص»، با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب و گمنام واحد اطلاعات، شب گذشته 30 دی‌ماه در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همایش «آیه‌های اخلاص»، شب گذشته، ۳۰ دی‌ماه، در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.
در آغاز این مراسم، سردار مجید ایافت، مسئول واحد اطلاعات لشکر ویژه شهدا در دفاع مقدس و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شمیم اخلاص، به بیان حوادث عملیات کربلای چهار و پنج پرداخت، عملیاتی که به فاصله 16 روز از هم اتفاق افتاد.

برگزاری همایش آیه‌های اخلاص در مشهد
وی اظهار کرد: در عملیات کربلای چهار، رزمندگان برای جلوگیری از تلفات بیشتر عقب‌نشینی کردند، اما در کربلای پنج حماسه‌ای دیگر آفریدند و با افزایش قوای جسمانی و توکل هرچه بیشتر بر خداوند در این عملیات پیروز شدند.

برگزاری همایش آیه‌های اخلاص در مشهد
سردار ایافت ادامه داد: رزمندگان رفتند تا پرچم اسلام در این سرزمین برافراشته بماند و مشت محکمی بر دهان استکبارستیزان زده شود که همواره به دنبال برهم زدن اتحاد مسلمنان هستند.
در ادامه همایش «آیه‌های اخلاص»، گروه تواشیح سیره النبی(ص) هنرنمایی کردند.

برگزاری همایش آیه‌های اخلاص در مشهد
یادآور می‌شود، در این همایش که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غریب و گمنام واحد اطلاعات برگزار شده بود، خانواده‌های شهدا، جانباز و ایثارگر حضور داشتند که در پایان همایش از آنان تجلیل به عمل آمد.

captcha