ارائه پیام معنوی انقلاب با صبغه فاطمی مد نظر قرار گیرد
کد خبر: 3683765
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

ارائه پیام معنوی انقلاب با صبغه فاطمی مد نظر قرار گیرد

گروه اجتماعی: معاون فرماندار سیاهکل از کلیه دستگاه ها خواست تا بسترسازی مناسب جهت ارائه پیام معنوی انقلاب با صبغه فاطمی را مد نظر قرار دادند و تصریح کرد: باید نسبت به بزرگداشت ایام الله دهه فجر اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، عباسی، معاون فرماندار شهرستان سیاهکل امروز، 30 دی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: دهه فجر را با آن عظمتی که دارد، نمی توان در یک جلسه شهرستانی توصیف کرد.

وی با بیان اینکه مردم همیشه پای نظام بودند و هستند، تصریح کرد: باید قدردان این انقلاب و ملت باشیم، زیرا وقتی مردم پای انقلاب و نظام می آیند، همه مسئله ها حل و فصل می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، افزود: شاهد حضور هوشمندانه و به موقع مردم در صحنه بودیم و ثابت کردند پای نظام خوب می مانند.

عباسی، با گرامیداشت فرارسیدن سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بی تردید در این چند سال اخیر برنامه های جشن پیروزی انقلاب و مراسم راهپیمایی 22 بهمن به خوبی خوب انجام شد، اما امسال باید به بهترین نحو ممکن و مردمی تر برگزار شود.

معاون فرماندار سیاهکل، با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه، از کلیه دستگاه ها خواست تا بسترسازی مناسب جهت ارائه پیام معنوی انقلاب با صبغه فاطمی را مد نظر قرار دادند و تصریح کرد: باید نسبت به بزرگداشت ایام الله دهه فجر اهتمام داشته باشیم.

captcha