مراسم 22 بهمن هرچه باشکوه‌تر برگزار شود
کد خبر: 3683772
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲

مراسم 22 بهمن هرچه باشکوه‌تر برگزار شود

گروه سیاست و اقتصاد: سرپرست فرمانداری رفسنجان با تأکید بر اینکه 22 بهمن را باید هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم، گفت: مردم را باید خودجوش به راهپیمایی این روز دعوت کنیم و از کارنامه نظام و انقلاب دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیار اسکندری‌نسب، سرپرست فرمانداری رفسنجان دیرور شنبه، 30 دی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: هر کدام از ما در این نظام وظایفی بر دوش داریم، اتفاقاتی که در کشور افتاد، مطالبات مردمی بود و شکست‌های دشمن منجر شد از این اتفاقات سوءاستفاده شود.
وی افزود: همه ما با بهره‌ای که از مکتب تشیع برده‌ایم، هرگز به معترض اهانت نمی‌کنیم، بلکه معترض همواره مورد احترام است و مقام معظم رهبری با صراحت فرمودند، حرف مردم را باید بشنویم و احترام کنیم و خواسته‌های به حق مردم را برآورده کنیم.
سرپرست فرمانداری رفسنجان با اشاره به اینکه توجه و تأکید جدی بر حفظ انسجام و وحدت ملی داشته باشیم، تصریح کرد: اگر وحدت ما آسیب ببیند و دشمن بتواند بر این موج‌ها سوار شود، دیگر هیچ جریانی در امان نخواهد بود.
وی بیان کرد: همه باید از طرح مباحثی که موجب جریحه‌دارشدن احساسات مردم و حتی احزاب می‌شود، پرهیز کنیم در این اوضاعی که دشمن اعلام کرده که شکست‌های ما در سوریه، عراق و لبنان به دلیل سیاست‌های ایران و فرماندهان ایران بوده و به شدت عصبانی هستند که انتقام شکست‌های خود را بگیرند.
اسکندری‌نسب اظهارکرد: مدیران نظام باید مسائل منطقی و مشکلات نظام را برای مردم خوب تبیین کنند، از توقعات غیرعملی و انتظارات غیرعملی از نظام و دولت باید جلوگیری کنیم و کاری که نمی‌توانید انجام دهید به مردم قول ندهید.
وی اذعان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله پیروز شد به خاطر ثمره صداقتی بود که نظام و در رأس آن بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با مردم داشتند و مردم پای نظام ایستادند و گرانترین سرمایه خود یعنی جوانان‌شان را تقدیم کردند.
سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: انقلاب و نظام اسلامی، دستاوردهای بزرگی برای ما داشت و باید این دستاوردها را به مردم معرفی کنیم.
اسکندری‌نسب تأکید کرد: رویکرد مدیران باید برای پیگیری قانونی مطالبات مردم از مجاری قانونی باشد، من به مردم و جریانات سیاسی و احزاب قول می‌دهم، مطالبات قانونی دارند و می‌خواهند تجمع قانونی داشته باشند برای مطالبات‌شان مجوز صادر کنیم.
سرپرست فرمانداری رفسنجان به نهادهای نظارتی اشاره کرد و افزود: این نهادها گره‌هایی از نظام باز کردند که ما نمی‌توانیم.
وی اظهارکرد: معیشت و امنیت مردم را نباید سیاسی کرد در نظام از بدو پیروزی تا الان بیش از 38 انتخابات برگزار شده و هرجایی که مردم تصمیم گرفتند نظام ضرر نکرده است.
وی با تأکید بر اینکه مسائلی که موجب بهره‌برداری و سوءاستفاده دشمن می‌شود را نباید مطرح کرد، گفت: نسل سوم و چهارم که نمی‌دانند ما جنگ را چگونه اداره کردیم، باید روشنگری شوند.
اسکندری‌نسب با ابراز اینکه نشاط فرهنگی هنری در دستور کار قرار گیرد، توضیح داد: طرح همیاران آب که در استان کرمان مطرح شده و وزیر نیرو آن را به عنوان پایلوت کشور قرار داده، باید طی دوره چهارساله مسائل آب استان کرمان را برطرف کند.
وی اذعان کرد: گام‌های خیلی خوبی برداشته شده مشکل آب دشت رفسنجان جدی است و پیگیری‌های خوبی انجام شده که بتوانیم هم مشکل آب شرب و هم آب کشاورزی رفسنجان را برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه هنر این نیست که یک چاه غیرمجاز را پلمب کنیم، بلکه هنر ساماندهی آب است، اضافه کرد: همچنین طرح تجمیع اراضی کشاورزی هم پیگیری شده که در بخش فردوس در چند مورد به نتیجه رسیدیم.
اسکندری‌نسب طرح تجمیع اراضی کشاورزی را در مدیریت آب اثرگذار دانست که موجب بهره‌وری و کاهش هزنیه‌ها می‌شود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه 22 بهمن را باید هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم، تأکید کرد: مردم را باید خودجوش به راهپیمایی این روز دعوت کنیم و از کارنامه نظام و انقلاب دفاع کنیم.
منبع: فرمانداری رفسنجان

captcha