استقبال 10 هزار نفری مردم فارس از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن/ 6 بهمن‌؛ آخرین مهلت ثبت‌نام
کد خبر: 3683848
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
احمدی به ایكنا خبر داد:

استقبال 10 هزار نفری مردم فارس از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن/ 6 بهمن‌؛ آخرین مهلت ثبت‌نام

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس از ثبت‌نام بیش از 10 هزار 700 نفر از مردم این استان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم خبر داد.

مهدی احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به برگزاری شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم گفت: تا امروز بیش از 10 هزار 700 نفر از مردم این استان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم ثبت‌نام كرده‌اند.
وی با بیان اینكه تا این لحظه فارس بعد از اصفهان، به لحاظ تعداد شركت‌كنندگان، رتبه دوم كشور را اداراست، گفت: بیشترین تعداد ثبت‌نامی‌ها در استان فارس نیز متعلق به شهرستان‌های شیراز، استهبان و فسا بوده است.
احمدی همچنین گفت: در بین قرآن‌آموزان مؤسسات قرآنی كه در این آزمون ثبت‌نام كرده‌اند، تاكنون مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، بیشترین تعداد ثبت‌نام كنندگان را داراست.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس همچنین از تمدید مهلت ثبت‌نام در این آزمون خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم در اقصی نقاط كشور آخرین مهلت ثبت‌نام در این آزمون 6 بهمن‌ماه جاری اعلام شده است.
وی در پایان یادآور شد: این آزمون به‌صورت همزمان و سراسری در تمام نقاط كشور در تاریخ 10 اسفندماه امسال با همكاری و مشاركت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

captcha