وعد‌ه‌های قرآنی همدان تا پایان سال عملی می‌شود
کد خبر: 3683863
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

وعد‌ه‌های قرآنی همدان تا پایان سال عملی می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی با مدیر‌کل سازمان برنامه و بودجه همدان روز گذشته، 30 دی‌ ماه دیدار کردند.

هاشم سعیدی‌شکوه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: جلسه دیدار اعضاء هیئت مدیره اتحادیه قرآنی با صیدایی، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان همدان روز گذشته، 30 دی‌ماه ساعت 11 در دفتر مدیر‌کل سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد.
وی ادامه داد: این دیدار با حضور رضا رجبی، نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآنی، محمدجواد مظفرپور، بازرس اتحادیه قرآنی، هاشم سعیدی‌شکوه، مدیرعامل اتحادیه قرآنی، حجت‌الاسلام والمسلمین دشتکی، مدیرکل اداره تبلیغات استان انجام شد.
سعیدی‌شکوه بیان کرد: در این جلسه در خصوص پرداخت اعتبار 250 میلیون تومانی به نیکبخت، استاندار همدان که در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در تاریخ 21 تیرماه سال جاری جهت انجام فعالیت‌های قرآنی استان تصویب شده بود، بحث و تبادل نظر شد و در ادامه مقرر شد مدیر‌کل سازمان برنامه و بودجه استان همدان تا پایان سال نسبت به پرداخت اعتبار اقدامات لازم را انجام دهد.

وعد‌ه‌های قرآنی همدان تا پایان سال عملی می‌شود
همچنین جلسه اتحادیه فرهنگی قرآنی استان همدان و رضا فرهادی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلغات اسلامی استان با مختاران، مدیر‌کل اداره فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز پنجشنبه، 28 دی‌ماه ساعت 10 صبح در دفتر مدیر‌کل اداره فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، مقرر شد که اتحادیه و امور قرآنی استان درخصوص آموزش قرآن به مربیان و متعلمان اداره فنی و حرفه‌ای استان مبادرت ورزند و همچنین مدیرکل اداره فنی و حرفه‌ای قول مساعدی داشت که همکاری صمیمانه بین مربیان فنی و حرفه‌ای جهت آموزش متعلمین قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان در زمینه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای انجام شود.

وعد‌ه‌های قرآنی همدان تا پایان سال عملی می‌شود
مدیرکل فنی و حرفه‌ای در این نشیت اظهار کرد: هر مؤسسه قرآنی که مکان و فضای مناسبی دارد می‌تواند مجوز کارگاه فنی و حرفه‌ای از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دریافت کند که این باعث افزایش مهارت‌های فنی متعلمین قرآنی شده و همچنین راهی جهت تأمین‌بخشی از درآمد مؤسسات قرآنی ‌و همراهی برای اشتغال‌زایی قرآنیان در جامعه باشد.

captcha