10 بهمن؛ تجدید میثاق قرآنیان با آرمان‌های امام راحل(ره)
کد خبر: 3683865
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

10 بهمن؛ تجدید میثاق قرآنیان با آرمان‌های امام راحل(ره)

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر برنامه‌های مختلف مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های امام راحل(ره) را تشریح کرد.

منصور آقامحمدی، دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن تشریح برنامه‌های مختلف مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های امام راحل(ره) در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان های امام راحل(ره) روز سه‌شنبه، 10 بهمن‌ماه جاری از ساعت 11:30 در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر تصریح کرد: در این برنامه و با توجه به سنوات گذشته، جامعه قرآنی متشکل از اعضای کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، مدیران و فعالان حوزه قرآنی کشور در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور پیدا خواهند کرد.

10 بهمن؛ تجدید میثاق قرآنیان با آرمان‌های امام راحل(ره)
وی ادامه داد: همچنین با توجه به هماهنگی که در این زمینه با مدیریت حرم مطهر انجام شده، برنامه‌های مختلفی همچون نثار گل، قرائت زیارتنامه، همچنین در صورت داشتن زمان، سخنرانی یکی از اساتید قرآنی و قرائت بیانیه جامعه قرآنی نیز در این مراسم اجرا خواهد شد.
دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر تصریح کرد: در پایان این مراسم نیز با توجه به هماهنگی انجام شده با رادیو قرآن و مدیریت حرم مطهر امام خمینی(ره) به احتمال زیاد، برنامه پخش تلاوت اذانگاهی و اذان به صورت زنده از طریق رادیو قرآن نیز اجرا می‌شود.

captcha