تاریخ اسلام به مرحله ظهور رسیده است/جدی بودن توجه بسیج به خدمات اجتماعی
کد خبر: 3683970
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
مسئول مرکز راهبردی و هم‌اندیشی سپاه قزوین:

تاریخ اسلام به مرحله ظهور رسیده است/جدی بودن توجه بسیج به خدمات اجتماعی

گروه اجتماعی: مسئول مرکز راهبردی و هم‌اندیشی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه در سال 1383 مقام معظم رهبری نقشه راهی در 5 مرحله مشخص کردند، گفت: بعد از ارائه این نقشه راه از سوی معظم له چشم‌انداز بسیج نیز براساس آن تغییر کرد و رویکرد خدمات اجتماعی را مورد توجه جدی خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به‌منظور تشریح برنامه‌های چهارمین مجمع عالی بسیج استان قزوین برگزار شد.محمدعلی خلج مسئول مرکز راهبردی و هم‌اندیشی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، ، اظهار کرد: تاکنون چهار مرحله از تاریخ اسلام یعنی بعثت، غدیر، عاشورا و انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته‌شده و اینک در مرحله ورود به مرحله پنجم یعنی ظهور هستیم.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور آخرین ذخیره الهی خواهد بود ازاین‌رو دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب در دو جبهه داخلی و خارجی تلاش کردند موانعی را بر سر راه پیشرفت و رشد آن قرار دهند. 
خلج با بیان اینکه امام راحل  وظیفه حفظ انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان را بر عهده سپاه پاسداران قرار داده لذا در جبهه‌های جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و نفوذ تدابیر سپاه مؤثر واقع‌شده است. 
وی ادامه داد: در سال 1383 مقام معظم رهبری نقشه راهی در 5 مرحله مشخص کردند که مراحل آن عبارت‌اند از انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی. 
این مسئول اعلام کرد: در حال حاضر در مرحله سوم این نقشه راه یعنی ساخت دولت اسلامی قرار داریم که در آن دستگاه حاکمیتی در انقلاب اسلامی مورد توجه جدی است. 
مسئول مرکز راهبردی و هم‌اندیشی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تأکید کرد: بعد از ارائه این نقشه راه از سوی معظم له چشم‌انداز بسیج نیز براساس آن تغییر کرد و رویکرد خدمات اجتماعی را مورد توجه جدی خود قرار داد. 
وی با بیان اینکه برای رسیدن به این رویکرد دو نظام‌نامه صالحین و هم‌اندیشی و هم‌فکری مدنظر قرار گرفته است، گفت: سازمان‌دهی نیروهای دارای تفکر اسلامی و انقلابی هستند از جمله اقداماتی بود که در این رویکرد به آن پرداخته شد. 
خلج در پایان با اشاره به تشکیل جلسات مجمع عالی بسیج استان قزوین افزود: این مجمع از سال گذشته تاکنون 128 جلسه استانی و 206 جلسه شهرستانی دایر کرده که 69 طرح را مورد ارزیابی و بررسی قرار داده است. 

captcha