نوای قرآن به یاد شهدای مدافع حرم و امنیت در آستانه شیراز طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 3683977
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

نوای قرآن به یاد شهدای مدافع حرم و امنیت در آستانه شیراز طنین‌انداز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن ویژه یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌بن‌الكاظم(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در راستای برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس، محفل انس با قرآن امشب، اول بهمن‌ماه جاری در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌بن‌الكاظم(ع) برگزار می‌شود.
در این برنامه جمعی از قاریان برجسته استان فارس به تلاوت آیاتی چند از كلام‌الله مجید خواهند پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌بن‌الكاظم(ع) به سخنرانی می‌پردازد.
ساعت این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء اعلام شده است كه اقشار مختلف مردم می‌توانند در این محفل نورانی حضور یابند و از استماع كلام‌الله مجید كسب فیض كنند.
این برنامه به‌همت ستاد یادواره برگزاری شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس و با همكاری دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز، اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، پایگاه فرهنگی و مقاومت حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌بن‌الكاظم(ع) برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس در اسفندماه جاری و همزمان با ایام فاطمیه با سخنرانی سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در شیراز برگزار خواهد شد.

captcha