نشست‌های دینی استاد دانشگاه شریف در سوئد
کد خبر: 3684027
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
از پنج‌شنبه آغاز می‌شود؛

نشست‌های دینی استاد دانشگاه شریف در سوئد

گروه بین‌الملل: سلسله نشست‌های گفت‌و‌گوی علمی اعتقادی از پنج‌شنبه(پنجم بهمن‌ماه) در مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم، پایتخت سوئد برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های دینی استاد دانشگاه شریف در سوئدبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی imamalicenter.se؛ بنا بر اعلام دفتر مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم و هماهنگی‌های به عمل آمده سلسله نشست‌های گفت‌و‌گوی علمی اعتقادی به همراه پرسش و پاسخ با حضور محمد اسدی گرمارودی، استاد برجسته و مدیر مرکز معارف اسلامی و علوم انسانی دانشگاه صنعتی شریف در مصلای این مرکز برگزار خواهد شد.

این نشست‌ها از پنج‌شنبه(پنجم بهمن) آغاز می‌شود و تا هفتم بهمن به مدت سه روز ادامه دارد.

برنامه‌های روز پنج‌شنبه شامل نشست و پرسش و پاسخ ویژه بانوان از ساعت 16:30 به وقت محلی و مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و دعای کمیل از ساعت 19 خواهد بود.

نشست و گفت‌و‌گو با دانشجویان و دانشگاهیان در روز جمعه(ششم بهمن‌ماه) از ساعت 19 و نشست و گفت‌و‌گو با اولیای دانش‌آموزان از ساعت 13:30 به وقت محلی روز شنبه(هفتم بهمن) از دیگر سلسله نشست‌های علمی اعتقادی مرکز اسلامی استکهلم اعلام شده است.

مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم از علاقمندان مباحث علمی اعتقادی و دانش‌پژوهان برای حضور در این گفت‌و‌گوهای دینی دعوت به عمل آورده است/.

captcha