3 بهمن‌ماه؛ آغاز ثبت‌نام متقاضیان ورود به حوزه­‌های علمیه خواهران
کد خبر: 3684095
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

3 بهمن‌ماه؛ آغاز ثبت‌نام متقاضیان ورود به حوزه­‌های علمیه خواهران

گروه حوزه علمیه: مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: ثبت‌نام متقاضیان ورود به حوزه­‌های علمیه از روز 3 بهمن ماه همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام محمد کارگر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد روز گذشته در ولین جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران استان، به بیان دستورالعمل فرآیند پذیرش سال تحصیلی 98-97 پرداخت و بیان کرد: به حول و قوه الهی، ثبت نام متقاضیان ورود به حوزه­ های علمیه از روز 3 بهمن ماه همزمان با ولادت باسعادت عالمه غیر معلمه حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این ستاد با عضویت مسئولین مرتبط، و کمک معتمدین، فعالان فرهنگی و افراد متدین و متعهد، با هم افزایی امکانات، به همفکری در زمینه یافتن راه­های موثر اطلاع رسانی، تبلیغ و جذب داوطلب خواهند پرداخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود اهم وظایف ستاد تبلیغات پذیرش مدیریت استان را بیان و تأکید کرد: هدایت و راهبری کارگروه های تبلیغات پذیرش مدارس و تهیه جدول زمانبندی نسبت به امور اجرائی تبلیغات در استان و شهرهای تابعه قبل از آغاز ثبت نام و در حین پذیرش است.

وی همچنین بر تشکیل کارگروه پذیرش در مدارس تأکید کرد و گفت: نامه دستور العمل کارگروه پذیرش توسط معاون آموزش به مدارس ارسال تا مسئولین مدارس بتوانند هرچه زودتر نسبت به تشکیل کارگروه و ثبت نام متقاضیان حوزه های علمیه خواهران اقدام نمایند.

منبع: حوزه علمیه خواهران یزد

captcha