دغدغه مدیران رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد
کد خبر: 3684096
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

دغدغه مدیران رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد

گروه اقتصادی: استاندار یزد گفت: دغدغه همه مدیران و مسئولان استان باید رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد 30 دی‌ماه  در بیستمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان در محل پردیس شکیب شهرستان مهریز، با تسلیت ایام حزن و عزاداری حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امید است بتوانیم از این الگو و ذخیره معرفت در عالم اسلام بهره کافی ببریم و شخصیت حضرت زهرا (س) که فقط از زوایایی مطرح‌شده است را کامل‌تر بشناسیم.
وی بابیان اینکه برپایی مراسم سوگ بسیار مناسب و ضروری است؛ ادامه داد: این چراغ پرفروغ در نهضت حضرت سیدالشهدا و شهادت حضرت زهرا (س) موجب شده تا این جریانات زنده و پرفروغ باشد اما کارهای ضروری‌تری نیز بر زمین‌مانده است. نسل جوان تشنه الگویی است که کامل دیده شود و رسالت ما پرداختن به این موضوع است.
استاندار یزد با تأکید بر اینکه جلسات و نشست‌های ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی مسیر خود را پیداکرده ولی هنوز باید منطقی و پرمحتواتر برگزار شود، اضافه کرد: اولویت دولت رسیدگی به معیشت مردم است و باید با دلسوزی مسیری را برای حل مسائل در راستای قانون پیدا کنیم.
وی بابیان اینکه برخی روش‌ها را می‌توان تغییر داد و راهکارهای بهتری برای حل مسائل یافت؛ افزود: وظیفه مدیران و مسئولان رسیدگی به مشکلات و ارائه راهکار و راه‌حل است، لذا باید توجه داشت که طوری عمل شود تا مشکل رفع شود.
زمانی قمی با تقدیر از نگاه روشن امام‌جمعه شهرستان در راستای توجه به صنعت گردشگری بیان کرد: تأکید امام‌جمعه محترم این شهرستان مبنی بر توجه و توسعه صنعت گردشگری و ورود گردشگران به شهرستان و استان برای ما بسیار ارزشمند است و لازم می‌دانیم پاسخی روشن در این زمینه بدهیم و از این فرصت استفاده بهینه داشته باشیم.
وی با اشاره به مزیت‌های شهرستان مهریز در استان یزد گفت: خوشبختانه مواردی در این شهرستان است که می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال را برای بسیاری از جوانان فراهم کند که در این زمینه نیز حمایت خواهیم کرد تا گره‌گشایی شود.
استاندار یزد با تأکید بر اینکه دغدغه همه مدیران و مسئولان باید رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم باشد؛ عنوان کرد: خیلی از تصمیمات و اقداماتی که باید انجام شود را می‌توان با گفتگو و مذاکره و برگزاری جلسات به سرانجام رساند و برای رفع مشکل اقدام کرد، لذا هیچ مسئله‌ای بدون راه‌حل باقی نمی‌ماند.
وی بابیان اینکه غلبه بر مشکل بیکاری تصمیم شجاعانه و رفتار مدبرانه می‌خواهد؛ افزود: روش‌های سنتی راهکار حل مشکل اشتغال نیست و دردی از جامعه دوا نمی‌کند و باید بر اساس شرایطی که داریم و ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد بر مشکلات غلبه کنیم.
زمانی قمی خواستار توجه به درخواست‌ها و نیازهای مردم از سوی مدیران شد و اظهار کرد: شما مدیران اگر چند ماه حقوق خود را نگیرید چه رفتار و برخوردی خواهید داشت و چگونه زندگی می‌کنید پس نباید خواست کارگران و دیگر اقشار را نادیده بگیرید.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به در پیش داشتن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بهمن‌ماه بیان کرد: ما مسئولان در کنار مردم و با مردم به‌عنوان قطراتی از دریای مردم در آیین‌های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب حضور خواهیم داشت و جشن پیروزی این انقلاب را باشکوه برگزار خواهیم کرد تا ضمن تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

منبع: استانداری یزد

captcha