پيام تشكر خانواده شهيد مدافع حرم منصور عباسي از هم‌وطنان و هم استانی‌ها
کد خبر: 3684101
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

پيام تشكر خانواده شهيد مدافع حرم منصور عباسي از هم‌وطنان و هم استانی‌ها

پيام تشكر خانواده شهيد مدافع حرم منصور عباسي از هم‌وطنان و هم استانی‌ها گروه جهاد و حماسه: خانواده‌ی شهیدان حاج منصور و آیت‌الله عباسی طی پیامی از هم‌وطنان و هم استانی‌های خود به خاطر حضور در مراسم تشییع و تدفین و آیین‌های گرامیداشت تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، متن پيام تشكر خانواده شهيد مدافع حرم منصور عباسي به شرح زیر است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با سلام به مردم غیور ميهن اسلامي و استان چهارمحال و بختیاری.
مردمان چهارمحال و بختياري در دهه های گذشته ثابت کرده اند که مرد میدان بوده اند و علاوه بر پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس هم ثابت قدم ایستادند و صدها شهید و جانباز این استان خود گواه این مدعا هستند.
امروز هم که فرزندان دلیر و مجاهد امام خميني در نبردهای سرنوشت ساز سوریه و عراق کوله بار جهاد و شهادت را بر دوش می کشند و در دفاع از اسلام ناب محمدی و حریم اهلبیت (ع) اسوه ای برای مستضعفان، آزادگان و مسلمانان جهان در دفاع از مظلومان شده اند، مردانی از این دیار، از پیر و جوان همرزم آنان شده اند.
هر از گاهی خبر شهادت یکی از آنان عطر استانمان را زینبی می کند و به ما یادآور می شود که بخش عمده ای از امنیت ملی مان را مدیون و مرهون خون این شهیدان هستیم.
شهيد منصور عباسی هفشجانی، یکی از این شهداست که به خاطر محاسن سفید و سوابق جهادیش او را به حق حبیب بن مظاهر شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری خوانده اند.
اینک مجالی برایمان ایجاد شده تا به نوبه خودمان از همه مردم گرانقدر وطن و استانمان، بویژه شهرکرد و هفشجان و همه شهرستان ها، هموطنان عزيز در فضاي مجازي و تمامی مسئولان عالي رتبه نظام، اعم از اجرایی، لشگری و کشوری، فرمانده محترم كل سپاه، وزراي ارجمند، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و قضات عالي مقام از قوه قضاييه علي الخصوص نماينده محترم مقام معظم رهبري در استان و استاندار ارجمند، روحانیت معزز، دانشگاهيان محترم، كارمندان، اصناف و بازاريان و خصوصا همرزمان و همكاران پاسدار و بسيجي پدر شهیدمان در دفاع مقدس و دفاع از حریم اهلبیت (ع) از تيپ هميشه سرافراز حضرت قمر بني هاشم و خانواده های معظم شهدا، بنياد شهيد و امور ايثارگران، اصحاب رسانه از جمله رسانه ملي و شبكه محترم جهان بين و كانال هاي فضاي مجازي مراتب تشکر و سپاس فراوان مان را بخاطر حضور در مراسم تشییع و تدفین و آیین های گرامیداشت شهیدان منصور و آيت الله عباسي اعلام کنیم و چنانچه امکان قدردانی از فرد فرد همه سروران ارجمند برایمان فراهم نیست، صمیمانه پوزش بخواهیم.
امید آن داریم که اين شهيدان والا مقام، به پاس قدردانی شما و تکریم مقام شهدا، شفیعتان باشد.
ان‌شاالله که جریان حاصل از شهادت شهيد منصور عباسی هفشجانی همانطور که به نابودی شجره خبیثه گروه تروریستی داعش کمک کرد، مقدمه ای بر تسریع نابودی غده سرطانی صهیونیسم و تمهید ظهور حضرت حجت (عج) شود تا پرچم حکومت اسلامی از دستان ولي امر مسلمين (مد ظله) به دستان ولی عصر (عج) سپرده شود.
از طرف فرزندان شهيد و خانواده هاي عباسي، تركي و بي باك

captcha